انتصاب مشاور عالی شهردار شاعری

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 شهریور 1398 | 00:48 ق.ظ
انتصاب مشاور عالی شهردار شاعری زمان مطالعه: ۲ دقیقه شهردار اهواز در جلسه شورای اداری شهرداری، ضمن تکریم محمد صفری، وی را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب و معرفی کرد. به گزارش اعتدال نخبگان، موسی شاعری در این جلسه با اعلام اینکه امروز جلسه تکریم آقای صفری معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز است، گفت: رابطه بنده با آقای صفری رفاقت، صمیمیت، برادری و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شهردار اهواز در جلسه شورای اداری شهرداری، ضمن تکریم محمد صفری، وی را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب و معرفی کرد.

به گزارش اعتدال نخبگان، موسی شاعری در این جلسه با اعلام اینکه امروز جلسه تکریم آقای صفری معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز است، گفت: رابطه بنده با آقای صفری رفاقت، صمیمیت، برادری و همکاری ۲۰ ساله بوده، هست و خواهد بود. وی از مدیران بسیار توانمند، ارزشمند، باتجربه و کارکشته شهرداری است.

وی افزود: آقای صفری زحمات بسیار زیادی را در طی سالیان متمادی در مسئولیت های مختلف همچون سه دوره سرپرستی شهرداری، معاونت فنی عمرانی، معاونت مشارکتهای اقتصادی و… متحمل شده است و از چهره هایی است که در مجموعه شهرداری اهواز تقریبا همه به وی تعلق خاطر دارند.

شهردار اهواز تاکید کرد: بنده اصلا موافق با رفتن آقای صفری نبوده و نیستم و چندین بار با وی در این خصوص صحبت کردم. ولی آقای صفری به دلایل متعددی از جمله انجام کارهای علمی مطالعاتی و سایرامور ترجیح می دهند که مسئولیت سبک تری را در شهرداری داشته باشد. بنابراین ایشان را به عنوان مشاور عالی شهردار منصوب می کنم.

وی افزود: از آقای صفری می خواهم کماکان نظارت خود را در همه برنامه ها، فرآیندها و پروژه های شهرداری داشته باشد. بنابراین این تغییر صرفاً با هدف سبک تر کردن کار وی  بوده وایشان همچنان در تصمیم گیری های کلان مدیریت شهری و نیز برنامه های اجرایی ما کمافی السابق حضور پررنگ و چه بسا بیشتر و موثرتری خواهد داشت.

موسی شاعری ادامه داد: به سهم خودم به عنوان یک شهروند و یک شهردار از زحمات چندین ساله آقای صفری تشکر و قدردانی می کنم وامیدوارم  در عرصه جدید هم منشا خدمات شایسته ای برای شهر باشد.

در ادامه شهردار اهواز ضمن معرفی سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی گفت: آقای وحید معین زاده را به عنوان سرپرست حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری، منصوب می کنم. وی از دوستان قدیم و چهره های فعال با مدرک مهندسی عمران است که سوابق متعددی را بویژه در معاونت فنی و عمرانی شهرداری داراست و زحمات شبانه روزی وی را دیده اید.

شاعری ادامه داد: از سرپرست جدید معاونت عمرانی شهرداری اهواز انتظار می رود همین مسیر سابق و پروژه های آغاز شده را که با تلاش های آقای صفری و مجموعه این معاونت ایجاد شده اند، با هماهنگی و نظارت وی به صورت جدی دنبال کرده و به سرانجام برساند.

در ادامه این جلسه، محمد صفری ضمن تشکر از شهردار اهواز بیان کرد: کار در شهرداری و سیستم مدیریت شهری با توجه به شرایط خاص و تغییر تحولات مختلف و جابه جایی ها و… کاری دشوار و طاقت فرسا است.

وی افزود: بنده در پنج دوره شورای شهر در سمت های مختلف در خدمت سیستم شهرداری بوده ام و دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته ام و به واسطه انجام برنامه های مطالعاتی و علمی تصمیم گرفتم از حوزه فنی و عمرانی فاصله بگیرم و مسئولیت سبک تری را به عهده داشته باشم.

مشاور عالی شهردار اهواز گفت: آقای شاعری که یکی از دوستان و همکاران قدیمی بنده است، با لطفی که نسبت به بنده داشتند از من خواستند در مجموعه بمانم و از این رو به عنوان مشاور همچون گذشته همه توان و تجربه خود را در اختیار شهر، شهرداری و شهردار محترم می گذارم.

صفری افزود: هیچ گونه کدورت و ناراحتی بین بنده و شهردار محترم وجود ندارد و بنده در سمت جدید از هیچ کوششی در راستای اهداف سازمانی و خدمت به شهر و شهرداری دریغ نخواهم کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار