علی جنتی رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1395 | 00:48 ق.ظ
علی جنتی رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر این بدنبال تعامل جدی با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هستیم، گفت: با تصمیم اعضا علی جنتی به عنوان رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب در انتخابات ۹۶ شد. اسماعیل شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما درباره برنامه حزب […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر این بدنبال تعامل جدی با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هستیم، گفت: با تصمیم اعضا علی جنتی به عنوان رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب در انتخابات ۹۶ شد.

اسماعیل شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما درباره برنامه حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و تعامل با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود: جلسات منظمی با این شورا نداشته ایم اما هدف کلی، تعامل جدی با آن است.
وی تصریح کرد: تلاش ما این است که در انتخابات آینده همانند ائتلاف سال ۹۲ که در سال ۹۴ با عنوان لیست امید بود، این روند ادامه پیدا کند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه همچنین درباره انتخابات شوراها و امکان ارائه لیست مشترک با اصلاح طلبان گفت: هنوز بحثی مبنی بر این که حزب اعتدال و توسعه قرار است با این شورا یا شورای هماهنگی اصلاح طلبان همکاری کند ،گفت و گویی نشده است.

به گزارش نخبگان ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار