حضور رئیس جمهور حسن روحانی روز پنج‌شنبه در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1395 | 20:37 ب.ظ
حضور رئیس جمهور حسن روحانی روز پنج‌شنبه در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از منابع آگاه، پنج‌شنبه این هفته رئیس جمهور حسن روحانی در پی مشکلات پیش آمده در خوزستان و بیانات مقام معظم رهبری شخصاً برای پیگیری مشکلات این استان به اهواز سفر خواهند کرد. این سفر طی دوماه گذشته دومین سفر رئیس جمهور به خوزستان برای پیگیری امور این استان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از منابع آگاه، پنج‌شنبه این هفته رئیس جمهور حسن روحانی در پی مشکلات پیش آمده در خوزستان و بیانات مقام معظم رهبری شخصاً برای پیگیری مشکلات این استان به اهواز سفر خواهند کرد.

این سفر طی دوماه گذشته دومین سفر رئیس جمهور به خوزستان برای پیگیری امور این استان می‌باشد، همچنین قابل ذکر است معاون اول رئیس جمهور نیز طی هفته‌های گذشته سفری به خوزستان جهت پیگیری طرح‌های دولت در این استان داشته‌اند.

با شدت گرفتن مشکلات زیست محیطی طی ماه‌های اخیر در استان و تشکیل ستاد بحران در کشور برای حل این مسائل سفر دکتر روحانی رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید به خوزستان در این هفته می‌تواند نوید بخش برنامه جدی و عملی دولت برای حل مشکلات استان خوزستان در ماه‌های آتی باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار