برگزاری تور صنعتی منتخبان رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 | 20:00 ب.ظ
برگزاری تور صنعتی منتخبان رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه منتخبان سه رویداد استارتاپی برگزار شده توسط شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در قالب یک تور صنعتی از ۴ واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان بازدید بعمل آوردند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت:  این تور صنعتی با رویکرد ایجاد ارتباط […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

منتخبان سه رویداد استارتاپی برگزار شده توسط شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در قالب یک تور صنعتی از ۴ واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت:  این تور صنعتی با رویکرد ایجاد ارتباط بین صنعتگران و ایده پردازان برگزار شد.

حسن چراغی بیان کرد: با توجه به اهمیت بازدیدهای صنعتی در راستای توسعه صنعتی، انتقال تجارب موفق، برقراری تعامل و هم افزایی بیشتر با سایر صنعتگران و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی و در راستای آشنایی منتخبان ۳ رویداد استارتاپی با واحدهای موفق مستقر در شهرک‌های صنعتی که نسبت به بهره‌گیری از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید، ابداعات در تولید محصول، فناوری اطلاعات و … از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند این تور صنعتی برگزار شد.

چراغی یادآور شد: ایجاد کسب و کارهای کوچک مبتنی بر فن آوری از طریق ایده پردازی و آشنایی دقیق ایده پردازان از شرایط صنایع کوچک و متوسط استان میسر می شود.

وی در خصوص واحدهای صنعتی مورد بازدید قرار گرفته در تور صنعتی ایده پردازان بیان کرد:  ۳ واحد مستقر در شهرک صنعتی شماره سه اهواز و یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۴ مورد بازدید قرار گرفت که این واحدها عمدتاً منطبق با فناوری ها و تکنولوژی های روز فعالیت می کنند.

گفتنی است بازدید از ربات حامل قابل کنترل و برگزاری نشست پرسش و پاسخ و تبادل نظر در رابطه با استارتاپ ها و خدماتی که می توانند به واحدهای صنعتی ارائه دهند از سایر برنامه های اجرا شده در این تور صنعتی یک روزه بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار