ساعت کاری جدید بانک‌های خوزستان اعلام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 خرداد 1398 | 23:55 ب.ظ
ساعت کاری جدید بانک‌های خوزستان اعلام شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان ساعت کاری جدید شعب بانک‌های استان را اعلام کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، رضا طاهری در گفت‌وگویی با اشاره به تغییر ساعت کاری بانک‌های خوزستان، اظهار کرد: کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان به تبع دستور استاندار خوزستان در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات تصمیم گرفت تا ساعت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان ساعت کاری جدید شعب بانک‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، رضا طاهری در گفت‌وگویی با اشاره به تغییر ساعت کاری بانک‌های خوزستان، اظهار کرد: کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان به تبع دستور استاندار خوزستان در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات تصمیم گرفت تا ساعت کاری جدیدی برای فعالیت بانک‌ها در خوزستان تعیین و اعلام کند.

وی افزود: بر اساس این تصمیم، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری شعب مختلف بانک‌ها در خوزستان از ساعت ۷ صبح و زمان خدمات‌رسانی به مشتریان از ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و زمان خاتمه کاری ساعت ۱۳:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۳ خواهد بود.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان تصریح کرد: همچنین روزهای پنج‌شنبه زمان خاتمه کاری شعب ساعت ۱۲:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۲ خواهد بود.

طاهری با بیان اینکه بخشنامه اعلام‌شده از امروز یک خردادماه اجرایی می‌شود، ادامه داد: رونوشت این بخشنامه برای بانک‌های خصوصی نیز ارسال شده است تا در صورت صلاحدید جهت هماهنگی با دیگر بانک‌های استان خدمات خود را در این ساعت‌ها ارائه کنند.

وی عنوان کرد: ساعت کاری بانک ۳۰ دقیقه بیشتر از ساعت کاری اعلام شده از سوی استاندار خوزستان است. اینکار نیز به دلیل هماهنگی با سیستم چکاوک که یک سیستم بین بانکی است، انجام گرفته است تا بتوانیم در آن بازه زمانی پاسخگوی درخواست های این سیستم باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار