اعزام ماشین‌آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 | 18:39 ب.ظ
اعزام ماشین‌آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام ماشین‌آلات سنگین ترابری این شرکت به شادگان خبرداد. به گزارش نخبگان، ابراهیم پیرامون در گفتگویی اظهار کرد:بنا به درخواست ستاد بحران بخشی از ماشین‌آلات سنگین ترابری شرکت مستقر در شهرستان‌های حمیدیه، کارون و اهواز جهت خدمات رسانی به شهرستان شادگان اعزام شدند. وی افزود: این ماشین‌آلات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام ماشین‌آلات سنگین ترابری این شرکت به شادگان خبرداد.

به گزارش نخبگان، ابراهیم پیرامون در گفتگویی اظهار کرد:بنا به درخواست ستاد بحران بخشی از ماشین‌آلات سنگین ترابری شرکت مستقر در شهرستان‌های حمیدیه، کارون و اهواز جهت خدمات رسانی به شهرستان شادگان اعزام شدند.

وی افزود: این ماشین‌آلات از ابتدای شروع بحران و وقوع  در استان خوزستان به مناطق سیل زده اهواز، حمیدیه، کارون و روستاهای همجوار اعزام شدند که پس از پایان ماموریت بنا به درخواست ستاد بحران به شهرستان شادگان اعزام شدند.

پیرامون تصریح کرد: تا کنون با توجه به نیاز شهرستان شادگان، چهار دستگاه کمرشکن، یک دستگاه بیل مکانیکی، دودستگاه لودر و دوستگاه ایسوزو اعزام شده است.

وی بیان کرد: این شرکت از شروع بحران در استان خوزستان بیش از ۲۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین را به بیش از ۲۰ نقطه از شهرستان‌ها و روستاهای سیل زده استان اعزام نموده که هم اکنون بخشی از آن در شادگان مشغول  خدمات رسانی به مردم عزیز است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: شرکت آغاجاری ضمن هماهنگی با ستاد بحران مناطق نفتخیز جنوب، پشتیبانی وامدادهای خود را تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار