حیدری: بیش از ۶۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی اجرا می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 مهر 1397 | 11:25 ق.ظ
حیدری: بیش از ۶۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی اجرا می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ۶۵۰ برنامه در قالب ورزش همگانی و قهرمانی در هفته تربیت بدنی سازماندهی شده است، گفت: در بخش عمرانی نیز تعدادی پروژه برای افتتاح مدنظر هستند که می توان به استخر های قدس و آزادی اهواز، هتل ورزش و ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ۶۵۰ برنامه در قالب ورزش همگانی و قهرمانی در هفته تربیت بدنی سازماندهی شده است، گفت: در بخش عمرانی نیز تعدادی پروژه برای افتتاح مدنظر هستند که می توان به استخر های قدس و آزادی اهواز، هتل ورزش و ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان و هیات های خوزستان اشاره کرد.

به گزارش نخبگان، افشین حیدری در گفت و گویی درخصوص برنامه های این اداره کل در هفته تریبت بدنی و ورزش، اظهارکرد: ۶۵۰ برنامه در قالب ورزش همگانی و قهرمانی در هفته تربیت بدنی سازماندهی شده است که این برنامه های متنوع با همکاری ادارات ورزش و جوانان، هیات های شهرستانی و استانی و همچنین باشگاه های خصوصی و دولتی برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی نیز تعدادی پروژه برای افتتاح مدنظر هستند؛ کار بازسازی هتل ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واقع در مجموعه ورزشی تختی که سال ها رها و به شکل یک متروکه شده بود، توسط بخش خصوص به پایان رسید و در هفته تربیت بدنی به افتتاح می رسد. همچنین استخر قدس پس از ۱۲ سال و استخر بین المللی آزادی پس از سال ها آماده بهره برداری هستند. استخر آزادی تنها استخر موجود در خوزستان است که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی شنا، شیرجه، واترپلو و قایقرانی کاناپلو را دارد که امیدوارم مردم خوزستان بتوانند بهره کافی را از این سرمایه ها ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید این اداره کل، گفت: ساختمان اداری ادره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات های ورزشی که نیاز مبرم ورزش استان است در هفته تربین بدنی و ورزش به افتتاح می رسد که امیدوارم با  افتتاح آن به میزان بهره وری کارکنان جهت خدمت به جامعه ورزش خوزستان بیفزاید و مطمئنا میزان انگیزه کاری همکاران ما نیز بیشتر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به به شعار روزهای هفته تربیت بدنی، عنوان کرد: روز اول که روز پنج شنبه، ۲۶ مهرماه است به نام  “ورزش، اخلاق و فرهنگ عاشورایی، روز دوم “ورزش، خانواده و نشاط اجتماعی”، روز سوم “ورزش، جوان، تربیت و پویایی”، روز چهارم “ورزش و تندرستی مادران، بانوان و دختران”، روز پنجم “ورزش، امید، همدلی و همزبانی”، روز ششم “ورزش، آگاهی بخشی جامه و سلامت شهروندان” و روز هفتم “ورزش، روستا و طبیعت”نام گذاری شده است.

حیدری در پایان گفت: همچنین فردا و یک روز قبل از آغاز هفته تربیت بدنی، این هفته را با پرواز ۲۰ پاراگلایدر همراه با پرچم جمهوری اسلامی و پرچمی با عنوان تبریک هفته تربیت بدنی در شهرستان رامهرمز آغاز می کنیم. غبار روبی مزار شهدا و مزار پیشکسوتان ورزش همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در روز پنجشنبه از دیگر برنامه های مدنظر است. همچنین دیدار با خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز و برگزاری همایشات پیاده روی خانوادگی و برگزاری مسابقات در بعد قهرمانی و همگانی از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شوند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار