مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معرفی شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 12:17 ب.ظ
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معرفی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان، به طور رسمی  و دسته جمعی استعفا دادند. این موضوع پس از آن رخ داد که سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیریت شرکت ملی نفت ایران، خواستار تعیین تکلیف در چارت مدیریتی و مالکیت این باشگاه شد. در پاسخ این نامه نیز، «کاردر» […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان، به طور رسمی  و دسته جمعی استعفا دادند.

این موضوع پس از آن رخ داد که سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیریت شرکت ملی نفت ایران، خواستار تعیین تکلیف در چارت مدیریتی و مالکیت این باشگاه شد.

در پاسخ این نامه نیز، «کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که مالکیت اصلی باشگاه نفت مسجدسلیمان را در اختیار دارد، عنوان کرده که این شرکت در قبال این باشگاه هیچگونه مسئولیتی نداشته و ضمن درخواست برای تغییر اساسنامه این باشگاه، دستور خروج نام شرکت ملی نفت ایران از اساسنامه این باشگاه را داده است.

در همین اوضاع و احوال، «کیوان بابادی» مدیرعامل شرکت پترو حفار زاگرس جانشین «هدایت یزدی» شد که پس از صعود این تیم به لیگ برتر، از سمت خود استعفا داد.

انتصاب بابادی به سمت مدیرعاملی در حالی صورت پذیرفته که هیات مدیره و هیات موسس باشگاه به صورت دسته جمعی استعفا داده‌اند و مشخص نیست این انتصاب توسط کدام مرجع صورت پذیرفته است.

حال با توجه به قوانین وضع شده توسط AFC در خصوص شفافیت در مالکیت و ساختار حرفه‌ای باشگاه‌ها، همچنین نامشخص بودن وضعیت هیات مدیره و هیات موسس این باشگاه، باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد تا مبادا فوتبال ملی از این موضوع دچار خسران شود.

با توجه به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که به نوعی این باشگاه پر هوادار را از مالکیت شرکت مورد اشاره خارج ساخته و اساسنامه را دچار تغییرات کرده است باید منتظر روزهای تاریک و پر حاشیه این باشگاه محبوب خوزستانی بود و شاهد سرنوشتی همچون سرانجام باشگاه نفت تهران را برای نفتی‌های مسجدسلیمان متصور شد که کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ برتر می‌تواند از تبعات احتمالی آن باشد./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار