فکری: هنوز توافقات نهایی برای ادامه همکاری صورت نگرفته است

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 | 01:15 ق.ظ
فکری: هنوز توافقات نهایی برای ادامه همکاری صورت نگرفته است زمان مطالعه: ۲ دقیقه سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که هنوز توافقات نهایی برای ادامه همکاری من و باشگاه صورت نگرفته است، خود من تمایل دارم با تیمی که در کنار آن بوده‌ام و به قهرمانی رسیده‌ام، ادامه همکاری داشته باشم و اگر بودجه تیم مشخص شود برای ادامه همکاری مشکلی ندارم. به گزارش نخبگان محمود فکری […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که هنوز توافقات نهایی برای ادامه همکاری من و باشگاه صورت نگرفته است، خود من تمایل دارم با تیمی که در کنار آن بوده‌ام و به قهرمانی رسیده‌ام، ادامه همکاری داشته باشم و اگر بودجه تیم مشخص شود برای ادامه همکاری مشکلی ندارم.

به گزارش نخبگان محمود فکری در گفت‌وگویی  با بیان این‌که صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر اتفاق بسیار خوبی برای خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان بود، اظهارکرد: این اتفاق خیلی سخت به وجود آمد و با تلاش مجموعه تیم و باشگاه و همچنین حمایت هواداران رقم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده کاری شما در نفت‌مسجدسلیمان به چه صورت خواهد بود؟ گفت: چند بازی مانده به پایان لیگ، مسوولان باشگاه مذاکراتی با من داشتند که این مذاکرات طی چند مرحله صورت گرفت. آن موقع هنوز تکلیف تیم مشخص نبود. پس از پایان لیگ و صعود به لیگ برتر نیز مجددا صحبت‌هایی درباره چگونگی و ادامه همکاری، با آقای یزدی مدیرعامل باشگاه داشتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان ادامه داد: طی این مذاکرات با توجه به این‌که مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان هنوز تکلیف خود را در باشگاه نمی‌دانست و همچنین با توجه به این‌که باید برای باشگاه موسسه تشکیل و اسپانسر آن مشخص شود، هنوز تکلیف کار مشخص نشده است ولی اگر اسپانسر باشگاه و بودجه آن سریع‌تر مشخص شود، می‌توان در خصوص تیم تصمیم‌گیری کرد، در غیر این‌صورت مسوولان زمان را از دست خواهند داد.

وی تاکید کرد: به هر حال با توجه به مواردی که به آن‌ها اشاره کردم، هنوز توافقات نهایی برای ادامه همکاری من و باشگاه نفت‌مسجدسلیمان صورت نگرفته است. خود من تمایل دارم با تیمی که در کنار آن بوده‌ام و به قهرمانی رسیده‌ام، ادامه همکاری داشته باشم و اگر بودجه تیم مشخص شود، برای ادامه همکاری مشکلی ندارم.

فکری افزود: اگر بودجه مشخص نشود، کار در فصل آینده برای حفظ تیم آن‌هم با وجود تیم‌های قدرتمندی که در لیگ برتر وجود دارد، بسیار سخت خواهد بود. من پیشنهادهای دیگری هم داشته‌ام ولی اولویتم با نفت مسجدسلیمان است و در نهایت باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. در هر صورت قرار شد بعد از این‌که تکلیف تیم و اسپانسر آن مشخص شد، مذاکرات بعدی هم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: روند تعیین اسپانسر تیم باید هرچه سریعتر انجام شود و نباید زمان از دست رود زیرا نفت مسجدسلیمان یک‌بار سابقه حضور در لیگ برتر و سقوط را تجربه کرده است و با توجه به این‌که تیم ما مثل سایر تیم‌ها که شاکله آن سال‌ها است شکل گرفته، نیست باید هر چه سریع‌تر تمرینات و اردوهای آن برای حضوری خوب در لیگ برتر آغاز شود و نباید در این زمینه تعلل داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه همکاری با این تیم، چند درصد از بازیکنان فصل گذشته حفظ خواهند شد؟ گفت: در حال حاضر نمی‌دانم چند درصد با ما ادامه خواهند داد اما تعدادی از بازیکنان تیم این توانایی را دارند که فصل آینده نیز با نفت‌مسجدسلیمان باشند. به هر حال برای ترمیم و تقویت تیم باید نفرات جدیدی جذب شود و امیدوارم بودجه لازم به موقع و هرچه سریع‌تر به تیم تزریق شود تا به مشکل برنخوریم/ایسنا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار