رئیس مرکز اورژانس خوزستان عنوان کرد25

۲۵ مصدوم و ۱ کشته در سوانح جاده‌ای امروز خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 11:06 ق.ظ
۲۵ مصدوم و ۱ کشته در سوانح جاده‌ای امروز خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: براثر ۴ سانحه جاده‌ای در خوزستان روز گذشته ۲۵ نفر مصدوم و ۱ نفر جان خود را از دست داد. به گزارش نخبگان شهریار میرخشتی صبح امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براثر ۴ سانحه جاده‌ای در خوزستان روز گذشته ۲۵ نفر مصدوم و ۱ نفر جان خود را از دست […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: براثر ۴ سانحه جاده‌ای در خوزستان روز گذشته ۲۵ نفر مصدوم و ۱ نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش نخبگان شهریار میرخشتی صبح امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براثر ۴ سانحه جاده‌ای در خوزستان روز گذشته ۲۵ نفر مصدوم و ۱ نفر جان خود را از دست داد.

 وی افزود: ۶ نفر در حادثه‌ برخورد یک خودرو پراید و یک خودرو پرادو در ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه امروز در ۲ کیلومتری جاده رامهرمز – رامشیر مصدوم شدند.

رئیس مرکز رئیس مرکز اورژانس خوزستان عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه خودرو پراید ساعت ۱۸ و ۲۵ امروز در محور هندیجان – بحر‌کان واژگون شد و ۶ نفر براثر این حادثه راهی بیمارستان شهدا هندیجان شدند.

وی گفت: بعدازظهر امروز نیز در کمربندی اندیمشک به سمت خرم‌آباد براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید، ۵ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

میرخشتی با اشاره به فوت یک نفر در پی حادثه‌ای در محور سردشت زیدون – گچساران براثر برخورد پژو و وانت مزدا، بیان کرد: ۸ نفر نیز در این سانحه که در ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه امروز رخ داد، مصدوم شدند.

وی با اشاره به انتقال یک خانم باردار از بیمارستان امید لالی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، گفت: به دلیل وضعیت اورژانسی این خانم و نیاز به انتقال فوری به یک مرکز درمانی جهت جراحی، عملیات انتقال به‌وسیله یک بالگرد اورژانس هوایی صورت گرفت و تحت عمل جراحی قرار گرفت./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار