لیگ یک فوتبال/شکست نفت صدرنشین و تساوی ماهشهری‌ها

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1396 | 12:21 ب.ظ
لیگ یک فوتبال/شکست نفت صدرنشین و تساوی ماهشهری‌ها زمان مطالعه: < 1 دقیقه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته یک کشور برابر حریف خود تن به شکست داد و شهرداری ماهشهر به تساوی رسید. به گزارش نخبگان، نفتی ها که هفته ها است در صدر جدول رده بندی قرار دارند دیروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر ۲ برابر گل گهر سیرجان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته یک کشور برابر حریف خود تن به شکست داد و شهرداری ماهشهر به تساوی رسید.

به گزارش نخبگان، نفتی ها که هفته ها است در صدر جدول رده بندی قرار دارند دیروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر ۲ برابر گل گهر سیرجان مغلوب شدند تا حریفان تعقیب کننده، به این تیم نزدیک تر شوند.

نفت در حال حاضر با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های فجرسپاسی و خونه به خونه (با یک بازی کمتر) هر کدام با ۴۹ امتیاز و بادران تهران با ۴۸ امتیاز در مکان های دوم تا چهارم جدول رده بندی جای دارند.

همچنین شهرداری ماهشهر در خانه برابر بادران تهران به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. ماهشهری ها اکنون با ۳۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار