کلنگ‌ خانه فرهنگ اهواز زمین خورد

تاریخ انتشار: شنبه 19 اسفند 1396 | 16:36 ب.ظ
کلنگ‌ خانه فرهنگ اهواز زمین خورد زمان مطالعه: < 1 دقیقه آیین کلنگ‌زنی خانه فرهنگ اهواز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه ١٩ اسفند در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش نخبگان، آیین کلنگ‌زنی خانه فرهنگ اهواز با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و جمعی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیین کلنگ‌زنی خانه فرهنگ اهواز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه ١٩ اسفند در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش نخبگان، آیین کلنگ‌زنی خانه فرهنگ اهواز با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و جمعی از معاونان این و کارکنان اداره کل صبح شنبه ١٩ اسفند ۹۶ در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

  این بنا با زیربنای ٢ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  در چهار طبقه احداث خواهد شد.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده در این بنا می‌توان به سالن اجتماعات در طبقه همکف، کلاس‌های آموزشی و فضاهای فرهنگی اشاره کرد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار