رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان:

با تاییدیه رهبری مشکلی برای بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ریزگردها وجود ندارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 بهمن 1396 | 00:29 ق.ظ
با تاییدیه رهبری مشکلی برای بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ریزگردها وجود ندارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در کل کشور فقط بودجه دو استان در بودجه سال۹۷ افزایش پیدا کرده است که یکی از این استان‌ها خوزستان است و درصد قابل توجهی از منابع سایر استان‌ها کاهش پیدا می‌کند.     به گزارش نخبگان و به نقل  از ایسنا ، امید حاجتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در کل کشور فقط بودجه دو استان در بودجه سال۹۷ افزایش پیدا کرده است که یکی از این استان‌ها خوزستان است و درصد قابل توجهی از منابع سایر استان‌ها کاهش پیدا می‌کند. 
  
به گزارش نخبگان و به نقل  از ایسنا ، امید حاجتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سال ۹۷، مبلغ ۱۵۰میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای بحث ریزگردها و برق پیش بینی شده بود تا بخش عمده از این پول به استان خوزستان پرداخت شود.

وی افزود: با رفت و برگشت‌هایی که این بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس داشت، ابهاماتی به وجود آمد که با پیگیری‌های انجام شده این مساله تایید شد. در این زمینه تاییدیه مقام معظم رهبری نیز گرفته شده است و هیچ مشکلی برای بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری حل مشکل ریزگردها که از صندوق توسعه ملی اختصاص داده می‌شود در کشور وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در خصوص بودجه عمرانی سال ۹۷ عنوان کرد: این بودجه تقریبا نهایی شده است و پس از آنکه از صحن مجلس خارج شد درباره آن صحبت خواهیم کرد. در کل کشور فقط بودجه دو استان در بودجه سال۹۷ افزایش پیدا کرده است که یکی از این استان‌ها خوزستان است و درصد قابل توجهی از منابع سایر استان‌ها کاهش پیدا می‌کند.

حاجتی گفت: خوزستان یکی از استان‌های کشور است که در سال آینده منابع قابل توجهی برای حل مشکلات خواهد داشت و دولت برای مسایل‌های مختلف این استان بودجه قابل توجهی اختصاص داده است.

وی در خصوص طرح پتروشیمی ایذه اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از طرح‌هایی که می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان ایذه‌ای و مناطق اطراف را حل کند، پس از اختلاف‌ نظرهایی که با سازمان محیط زیست وجود داشت، سرانجام مورد تایید قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکید شده تا همه ملاحظات زیست محیطی در اجرای این طرح مورد توجه قرار بگیرد. یک مرحله دیگر از مصوبات استانی این طرح باقی مانده است و باید در کارگروه زیربنایی برای بحث اختصاص زمین مورد تصویب قرار بگیرد.

انتهای پیام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار