استاندار خوزستان: سخنرانی ترامپ باعث انزوای جهانی او خواهد شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مهر 1396 | 17:58 ب.ظ
استاندار خوزستان: سخنرانی ترامپ باعث انزوای جهانی او خواهد شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان – دکتر غلامرضا شریعتی : سخنرانیِ اخیر رئیس جمهور آمریکا، یک سخنرانی هتاکانه، بی منطق و سراسر واهی و خارج از چارچوب های عقلی بود. آقای ترامپ، کشور ما را به تروریسم و نقض حقوق بشر و تهدید جهان متهم کرده است. ایران که در خط مقدم مقابله با داعش است را متهم به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان دکتر غلامرضا شریعتی : سخنرانیِ اخیر رئیس جمهور آمریکا، یک سخنرانی هتاکانه، بی منطق و سراسر واهی و خارج از چارچوب های عقلی بود.

آقای ترامپ، کشور ما را به تروریسم و نقض حقوق بشر و تهدید جهان متهم کرده است. ایران که در خط مقدم مقابله با داعش است را متهم به حمایت از تروریسم می کند، یادش رفته که خودش در مناظرات انتخاباتی به خانم کلینتون گفت امریکا داعش را درست کرده است!

ما را به نقض حقوق بشر متهم می کنید در حالیکه ما افتخارمان این است که به تعداد سال های عمر انقلاب انتخابات برگزار کردیم. رئیس جمهور ما با رای بالای ۲۴ میلیون انتخاب می شود. اما شما جواب بدهید این دیکتاتورهای منطقه که مورد حمایت شما هستند همه شان روی هم، چند انتخابات برگزار کردند؟ در برخی از این کشورها، زن ها حق رای که سهل است حق رانندگی هم ندارند!

دکترین جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور بر چند اصل استوار است؛
مردم سالاری دینی و حق رای مردم؛ ما افتخار می کنیم در یک فضای آزاد و رقابتی همه گروهها و جناحها رقابت می کنند و نهایتا حرف ملت به کرسی می نشیند. این میراث گرانسگ امام و شهدا است. محور دیگر، دیپلماسی فعال و حکیمانه است؛ ما به دنیا ثابت کردیم هم اهل گفتگو و مذاکره هستیم و هم اهل پایبندی به تعهدات بین المللی.
نکته بعدی، قدرت دفاعی و تلاش ما در مقابله با تروریسم است؛ ما بر سر قدرت دفاعی مان هیچ کوتاهی نخواهیم کرد. از کسی هم اجازه نخواهیم گرفت. نیروی نظامی ما برای حفظ امنیت خودمان و صلح در منطقه است و تقویت خواهد شد.

این رفتار ترامپ در دنیا باعث شده تا او و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تنها بمانند. دنیا حرف ها یشان را جدی نمی گیرد و حقانیت جمهوری اسلامی روز به روز بر جهانیان ثابت می شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار