بازگشت کارگران کارخانه سیمان مسجدسلیمان به کار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1396 | 23:56 ب.ظ
بازگشت کارگران کارخانه سیمان مسجدسلیمان به کار زمان مطالعه: ۲ دقیقه علی عسگر ظاهری: استاندار خوزستان دستور دهد دستگاههای اجرایی استان، سیمان مورد نیاز خود را از کارخانجات سیمان مسجدسلیمان و هفتکل تهیه کنند. نخبگان: علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه سیمان کارون و نشست با اعضای شورای کارگری و جمعی از پرسنل این کارخانه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی عسگر ظاهری: استاندار خوزستان دستور دهد دستگاههای اجرایی استان، سیمان مورد نیاز خود را از کارخانجات سیمان مسجدسلیمان و هفتکل تهیه کنند.

نخبگان: علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه سیمان کارون و نشست با اعضای شورای کارگری و جمعی از پرسنل این کارخانه از حمایت همه جانبه خود برای حل مشکلات آنان خبر داد. ظاهری از بازگشت کارگران این کارخانه به کار خبر داد و گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده از امروز کارگران فعالیت خود را در کارخانه سیمان آغاز و ما نیز تمامی تلاش مان را برای حل مشکلات ان ها به کار خواهیم بست.
کارخانه سیمان متعلق به فرزندان همین شهر است که حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی و کسب درآمد می کنند و تعطیلی این کارخانه باعث ایجاد مشکل برای این تعداد خانوار می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این که به دنبال حل مشکلات کارگران هستیم باید مدیریت نیز تقویت و برای فروش محصول چاره اندیشی گردد. ظاهری گفت: هیچ دلیلی ندارد وقتی دو کارخانه سیمان با محصولات با کیفیت در مسجدسلیمان و هفتکل وجود دارد دستگاههای اجرایی چه در شهرستان و چه در استان بخواهند سیمان مورد نیاز خود را از خارج از این استان تهیه کنند. وی دامه داد: از دکتر شریعتی استاندار خوزستان می خواهم دستور دهد دستگاههای اجرایی استان، سیمان مورد نیاز خود را ابتدا از کارخانجات سیمان مسجدسلیمان و هفتکل تهیه و در صورتی که مازاد بر ظرفیت این کارخانجات درخواستی باشد از خارج از استان خریداری شود در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

ظاهری در ارتباط با مشکل بیمه کارگران کارخانه سیمان نیز گفت: طی صحبتی که با مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان و رییس محترم تامین اجتماعی مسجدسلیمان داشتم آن ها پذیرفتند جهت تسهیل در راه اندازی کارخانه دفترچه های کارکنان را تا پایان آذرماه تمدید و در ارتباط با امور بازنشستگان نیز اقدامات لازم را به عمل آورند. نماینده مردم در مجلس در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم با تلاش همه مسئولین صنعت سیمان بتواند کار خود را ادامه و همگان کمک کنیم این صنعت همچنان در منطقه پایدار بماند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار