مجمع نمایندگان خوزستان در برابر معرفی گزینه اردکانیان سکوت مصلحت اندیشانه نکند!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 شهریور 1396 | 00:02 ق.ظ
مجمع نمایندگان خوزستان در برابر معرفی گزینه اردکانیان سکوت مصلحت اندیشانه نکند! زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان: تونل سوم کوهرنگ نماد تمامیت خواهی سیاسیونی مانند حامیان اردکانیان که خود را نماینده مردم و خانه ملت معرفی می کنند و با اصرار بر اجرای تونل سوم کوهرنگ بر این خیانت تاریخی اصرار می ورزند تا تیر خلاص را بر پیکر بزرگترین و طولانی ترین رودخانه وطن وارد سازند! سیاسیونی که توان و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان: تونل سوم کوهرنگ نماد تمامیت خواهی سیاسیونی مانند حامیان اردکانیان که خود را نماینده مردم و خانه ملت معرفی می کنند و با اصرار بر اجرای تونل سوم کوهرنگ بر این خیانت تاریخی اصرار می ورزند تا تیر خلاص را بر پیکر بزرگترین و طولانی ترین رودخانه وطن وارد سازند!

سیاسیونی که توان و عرضه ی ارایه طرحی پایدار برای حل بحران خودساخته و نمایشی سرمایه سالاران آب در کشور ندارند و مصلحت اندیشی های ویرانگر سیاسی و حزبی آنان را در برابر مطالبه گری یک برنامه نجات بخشی ملی برای بحران آب از دولت به سکوت وامی دارد! و بر طرح های ضد محیط زیستی که جز تضعیف معیشت ذینفعان اصیل کارون و مهاجرت اجباری بیش از چند میلیون نفر مردمان استان های پایین دست سرشاخه های کارون بویژه خوزستان و چهارمحال بختیاری دستاورد دیگری برای حوضه ی مبداء نخواهد داشت!

حال در صورت تداوم اصرار نمایندگان تمامیت خواه و حریص که چشم طمع به سرشاخه های کارون دوخته اند، سکوت مصلحت اندیشانه ی نمایندگان خوزستان، در برابر معرفی گزینه اردکانیان مرگ کارون و نابودی محیط و کشاورزی خوزستان را رقم خواهد زد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار