استاندار: برنامه ریزی شده همه جاده ها برای تردد زائرین اربعین اتوبان شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 شهریور 1396 | 00:54 ق.ظ
استاندار: برنامه ریزی شده همه جاده ها برای تردد زائرین اربعین اتوبان شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه  استاندار: برنامه ریزی شده همه جاده ها برای تردد زائرین اربعین اتوبان شود / پارکینگ استاندارد با فنس کشی و قطعه بندی ساخته خواهد شد به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد اربعین که در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد در گفتگو […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 استاندار: برنامه ریزی شده همه جاده ها برای تردد زائرین اربعین اتوبان شود / پارکینگ استاندارد با فنس کشی و قطعه بندی ساخته خواهد شد

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد اربعین که در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: الحمدالله سال گذشته خیلی مشکل نداشتیم و رضایتمندی بالا بود و برنامه داریم که برای امسال شرایط را بهبود ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.

?استاندار خوزستان افزود: جاده سازی در چندین جبهه در دست انجام است و داریم جاده ها را چهار خطه و اتوبان می کنیم؛ البته ممکن است برای امسال همه مسیرها را نتوانیم به انتها برسانیم اما عمده اش را انجام خواهیم داد و برنامه ریزی شده که همه مسیرها برای تردد زائرین اربعین حسینی اتوبان شود.

?دکتر شریعتی در مورد وضعیت پارکینگ در پایانه مرزی چذابه تصریح کرد: هم اکنون در تلاش هستیم مساحت پارکینگ را به ۱۰۰ هکتار افزایش دهیم و بنا شده دور پارکینگ فنس کشی و محدوده آن قطعه بندی و مشخص شود تا یک پارکینگ استاندارد برای استفاده زائرین ساخته شود.

?استاندار خوزستان در خصوص موضوع آبرسانی به چذابه گفت: امسال قصد داریم آبرسانی به چذابه با تانکر انجام نشود و عملیات لوله گذاری با کار جهادی در حال انجام است و امیدواریم این هدف را به نتیجه و انتها برسانیم.

?دکتر شریعتی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های ذیربط در زیرساخت ها اعم از آب، برق، جاده، پایانه و مخابرات فعال هستند و این امور زیر نظر معاون عمرانی استانداری با دقت لازم و سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

?استاندار خوزستان عنوان کرد: البته این کارهای زیرساختی در طول کل سال برای تجارت با عراق موثر است در عین حال که از بابت اربعین هم شرایط خوبی را فراهم می‌کند.

?دکتر شریعتی در مورد وضعیت پایانه مرزی شلمچه گفت: در حوزه شلمچه هم کارها دارد طبق برنامه زمانبندی شده خوب پیش می‌رود و بحمدالله مشکل خاصی نیست و امیدواریم بتوانیم شرایط اسکان و تردد را برای زائرین مطابق با استانداردها فراهم کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار