استاندار خوزستان سفیر ورزش‌های همگانی می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 17:03 ب.ظ
استاندار خوزستان سفیر ورزش‌های همگانی می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: رییس فدراسیون ورزش های همگانی قرار است در جلسه شورای ورزش خوزستان، استاندار را به عنوان سفیر حمایتی این رشته در استان معرفی کند. به گزارش نخبگان ،حمید سالمی در گفت و گویی، اظهار کرد: شورای ورزش خوزستان، دوشنبه هفته آینده میزبان رییس فدراسیون ورزش های همگانی است و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: رییس فدراسیون ورزش های همگانی قرار است در جلسه شورای ورزش خوزستان، استاندار را به عنوان سفیر حمایتی این رشته در استان معرفی کند.

به گزارش نخبگان ،حمید سالمی در گفت و گویی، اظهار کرد: شورای ورزش خوزستان، دوشنبه هفته آینده میزبان رییس فدراسیون ورزش های همگانی است و این جلسه با محوریت ورزش همگانی و به ریاست دکتر شریعتی و با حضور اعضای شورای ورزش استان، در محل استانداری خوزستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جلسه، رییس فدراسیون ورزش های همگانی قرار است، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین همایون یوسفی را به عنوان سفیران حمایتی ورزش همگانی خوزستان معرفی کند.

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: همچنین در همین روز، جلسه مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی خوزستان با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش استان و اعضای مجمع در اهواز برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: هیات ورزش های همگانی خوزستان از سوی فدراسیون به عنوان هیات برتر کشور انتخاب شد و مطمنا این مهم مسوولیت خادمین ورزش همگانی استان را دو چندان کرده و برای تکرار این موفقیت نیاز به تلاش بیشتری است. من نیز به عنوان خادم ورزش همگانی استان، ضمن حرمت گذاری به تمام روسای هیات های شهرستانی و کمیته های استانی ورزش همگانی و ارتباط صمیمی با آن ها، باید بگویم که با هرگونه کم کاری و بی توجهی برخورد خواهم کرد و بدون تعارف کم کاران و مدیرانی که گزارش عملکرد حوزه مدیریت شان را به هیات استان ارسال نکنند و همچنین از اجرای تقویم ورزشی هیات عقب افتاده باشند را عزل خواهم کرد.

سالمی بیان کرد: ورزش همگانی را به مناطق محروم استان خواهیم برد و در آینده خبرهای خوبی در حوزه فعالیت ورزش همگانی برای شهروندان خوزستانی داریم. هم اکنون چندین کلاس مربیگری و دانش افزایی در استان حال برگزاری است و تا پایان مردادماه نیز ۱۶ مدرس هیات ورزش های همگانی خوزستان به دوره تعالی ورزش همگانی کشور اعزام خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار