دیوارهای پارک بانوان آبادان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 16:11 ب.ظ
دیوارهای پارک بانوان آبادان جمع آوری شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه دیوارهای پارک بانوان آبادان که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال که توسط شهرداری آبادان در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده بود ظهر سه شنبه جمع آوری شد. به گزارش نخبگان، رئیس شورای اسلامی آبادان در این باره گفت:جمع آوری دیوارهای پارک بانوان با حکم دادستانی درپی شکایت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دیوارهای پارک بانوان آبادان که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال که توسط شهرداری آبادان در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده بود ظهر سه شنبه جمع آوری شد.

به گزارش نخبگان، رئیس شورای اسلامی آبادان در این باره گفت:جمع آوری دیوارهای پارک بانوان با حکم دادستانی درپی شکایت خطوط انتقال نیرو با استدلال قرار گرفتن پارک زیر پایه های فشار قوی برق انجام شده است.
خلیل جنامی افزود :این مکان قبل از تبدیل شدن به پارک مخصوص بانوان پارک عمومی بود و شکایتی در خصوص انجام نشد.
وی افزود:بخش زیادی از پارک معلم که یکی از پارک های بزرگ شهر است نیز زیر پایه های فشار قوی قرار دارد و تاکنون وزارت نیرو شکایتی در این خصوص مطرح نکرده است و به نظر می رسد شیطنتی در این خصوص انجام شده است.
این پارک در چهاردهم بهمن سال گذشته در زمینی به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع، با دیوارکشی به طول ۴۷۰ متر، شامل یک زمین ورزشی چند منظوره به مساحت ۵۰۰ مترمربع، مبلمان شهری، پنج هزار و ۹۰۰ متر مربع فضای سبز و ۲ ست بازی پلی اتیلن کودکان گشایش یافت.
به گفته شهردار وقت آبادان محمد حویزاوی ، این پارک با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری برای ورزش بانوان ساخته شد.
به گزارش نخبگان، دیوارهای پارک بانوان آبادان ظهر سه شنبه توسط عوامل شهرداری جمع آوری شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار