انتشار اسامی داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 خرداد 1400 | 16:49 ب.ظ
انتشار اسامی داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانداری اهواز، آگهی اسامی ۶۱۵ نامزد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز را منتشر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز این آگهی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر اهواز صادر شده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانداری اهواز، آگهی اسامی ۶۱۵ نامزد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز را منتشر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز این آگهی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر اهواز صادر شده و اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز بر روی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان به نشانی https://ahwaz.ostan-khz.ir/۹۸۴۹/ قرار داده شده است.
بر اساس این گزارش، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهایی که محل برگزاری انتخابات است، اضافه شده است.

طبق گزارش پیشین فرماندار اهواز، ۷۶۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در ۲ حوزه شهری اهواز و الهایی در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۴۵ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند.
از ۱۱۱ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر اهواز که صلاحیت آنها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت رد شده و به هیات نظارت مرکزی اعتراض کرده بودند، فقط ۱۷ نفر مورد تایید قرار گرفت. همچنین هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، ۲۰ نفر از داوطلبان را که قبلا در هیات اجرایی شهرستان و هیات‌های نظارت شهرستان و استان، تایید صلاحیت شده بودند، رد کرده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار