فراخوان جایزه ادبی جلال آل احمد منتشر شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1396 | 16:41 ب.ظ
فراخوان جایزه ادبی جلال آل احمد منتشر شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه دهمین دوره جایزه جلال آل احمد فراخوان منتشر کرده است و از پژوهشگران و پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرده است. به گزارش نخبگان، دهمین دوره جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد که همه ساله در ایام زادروز این نویسنده نامدار ایرانی برگزار می‌شود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد تا آثار خود را تا پایان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دهمین دوره جایزه جلال آل احمد فراخوان منتشر کرده است و از پژوهشگران و پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرده است.

به گزارش نخبگان، دهمین دوره جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد که همه ساله در ایام زادروز این نویسنده نامدار ایرانی برگزار می‌شود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد تا آثار خود را تا پایان شهریور و در چهار گروه داستان بلند و رمان، مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری به این دبیرخانه بفرستند.

فقط کتاب‌هایی که برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۵ منتشر شده باشند، کتاب‌هایی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل کشور به چاپ رسیده باشند و در یکی از چهار گروه بالا قرار گیرند، امکان حضور در بخش رقابت و داوری جایزه جلال را خواهند داشت.

دبیرخانه دهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد در نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک ۶، بنیاد شعر و ادبیات داستانی با کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱ آماده دریافت آثار است. این دبیرخانه، همچنین با تلفن ۸۸۳۱۸۶۴۶-۰۲۱ داخلی ۳۰۳ پاسخگوی سئوالات نویسندگان و ناشران خواهد بود. دارندگان آثار می‌توانند اطلاعات مربوط به دهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد را با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.adabiatirani.com به دست آورند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار