اعتبار لازم برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تخصیص می‌یابد

تاریخ انتشار: جمعه 2 تیر 1396 | 19:27 ب.ظ
اعتبار لازم برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تخصیص می‌یابد زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: اعتبار لازم برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تخصیص می‌یابد. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجری طرح باغ موزه دفاع مقدس خوزستان مطالعات بسیار مفصلی را انجام داده است که گزارشات و برنامه ریزی خود را ارائه دادند.  وی افزود: چارچوب باغ موزه را مقام معظم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: اعتبار لازم برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تخصیص می‌یابد.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجری طرح باغ موزه دفاع مقدس خوزستان مطالعات بسیار مفصلی را انجام داده است که گزارشات و برنامه ریزی خود را ارائه دادند.

 وی افزود: چارچوب باغ موزه را مقام معظم رهبری را تایید کردند و فرمودند کار بسیار سختی است، کل خوزستان موزه دفاع مقدس است، اما طراح این پروژه با توجه به تجارب ارزشمند و احاطه‌ای که به موضوع دارند، کار را کاملا حلاجی کرده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه زمین باغ موزه دفاع مقدس خوزستان توسط شهرداری اهواز اختصاص داده شده، تصریح کرد: ما بعد از طراحی، اعتبار لازم را برای ساخت آن اختصاص می‌دهیم.

وی با تاکید بر این نکته که ما در ساخت باغ موزه دفاع مقدس از استان‌های دیگر عقب هتیم، عنوان کرد: استان‌هایی که به این وسعت درگیر جنگ نبوده‌اند، باغ موزه‌های خود را ساختند اما خوزستان محروم ماند.

شریعتی در ادامه به بیان علت ساخته نشدن باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان پرداخت و عنوان کرد: این مسئله به دلیل سختی کار در استان رخ داد، ساخت باغ موزه خوزستان با ابن حجم و وسعت، کار جامعی را می طلبد که استارت آن زده شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر کار طراحی باغ موزه دفاع مقدس تمام شود تا به سرعت کار ساخت را شروع کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار