پیش بینی افزایش تدریجی دمای خوزستان در هفته آینده

تاریخ انتشار: جمعه 2 تیر 1396 | 19:26 ب.ظ
پیش بینی افزایش تدریجی دمای خوزستان در هفته آینده زمان مطالعه: < 1 دقیقه بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، افزایش تدریجی دما تا پایان هفته آینده برای استان پیش بینی می شود.  به گزارش نخبگان و به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خوزستان، در تراز میانی جو تا اواخر هفته آینده به تدریج سیستم پرارتفاع جنب حاره و در سطح زمین نیز سیستم کم فشار در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، افزایش تدریجی دما تا پایان هفته آینده برای استان پیش بینی می شود.

 به گزارش نخبگان و به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خوزستان، در تراز میانی جو تا اواخر هفته آینده به تدریج سیستم پرارتفاع جنب حاره و در سطح زمین نیز سیستم کم فشار در استان تقویت می شود که در نتیجه شاهد افزایش تدریجی دما تا پایان هفته آینده خواهیم بود.
همچنین امروز وزش باد قابل ملاحظه در غرب ، مرکز وجنوب استان پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۶٫۲ و ایذه با ۱۹٫۹ به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای امروز اهواز ۴۳ و فردا صبح حداقل ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
دمای هوای بیشتر نقاط خوزستان در چند هفته اخیر افزایش داشت و در برخی نقاط استان به ۵۰ درجه سانتیگراد نیز رسید.
به دنبال افزایش دما و بروز مشکل در شبکه برق، ستاد بحران خوزستان ساعت کاری در تمام شهرستان های این استان را تا پایان هفته گذشته تا ساعت ۱۲ اعلام کرد.
بر اساس مصوبه ستاد بحران خوزستان در ۲۲ خرداد زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای ۴۹ درجه می رسد، ساعت ۱۳ پایان می یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار