تبریک استاندار و نماینده مردم اهواز در مجلس برای صعود تیم ملی به جام جهانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 20:36 ب.ظ
تبریک استاندار و نماینده مردم اهواز در مجلس برای صعود تیم ملی به جام جهانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان وعلی ساری از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی باارسال پیامهای جداگانه ای صعود افتخارآمیز و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفتند. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع استانداری خوزستان در پیام غلامرضا شریعتی آمده است : ورزش ایران […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان وعلی ساری از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی باارسال پیامهای جداگانه ای صعود افتخارآمیز و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفتند.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع استانداری خوزستان در پیام غلامرضا شریعتی آمده است :

ورزش ایران بار دیگر توانست در عرصه جهانی با همدلی و تلاش، برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور ورق بزند و شادی و شادمانی برای همه هموطنان به ارمغان بیاورد.
بدون شک بازی های زیبا و بیاد ماندنی ‘تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران’ در راه ‘جام جهانی روسیه’ در ذهن همه ایرانیان باقی خواهد ماند.
استاندار خوزستان افزود: تیم ملی فوتبال ایران با اقتدار و صلابت همیشگی خود با پشتوانه و تشویق مردم عزیز لحظات خوبی برای ملت ایران بجا گذاشت، ایران و ایرانی همیشه ثابت کرده که می تواند در آزمون های مختلف ورزشی صاحب جایگاه و مقام برتر باشد.
اینجانب صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی روسیه را به همه مردم ایران به ویژه مردم ورزش دوست و قهرمان پروراستان خوزستان تبریک عرض می کنم و آرزو دارم که این موفقیت ها در سایر عرصه های ورزشی ادامه داشته باشد.
به گزارش نخبگان، علی ساری نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه نیز پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در پیامی راهیابی افتخارآمیز تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را به هموطنان تبریک گفت.
نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در این پیام آورده است : از تلاش تمام بازیکنان و عوامل تیم ملی و کلیه مسئولان محترم تقدیر و تشکر می کنم واز خداوند منان استمرار موفقیت ورزشکاران کشور و خوشحالی ملت ایران را خواستارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار