برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 دی 1402 | 11:18 ق.ظ
برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز خبرداد. رحیم جلیلی در گفت و گو با نخبگان با اشاره به اهمیت بیش از پیش صنعت خودرو، نقش پررنگ آن و اینکه این صنعت نیروی کار و سرمایه مادی عظیمی را در دل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز خبرداد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با نخبگان با اشاره به اهمیت بیش از پیش صنعت خودرو، نقش پررنگ آن و اینکه این صنعت نیروی کار و سرمایه مادی عظیمی را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: در راستا نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر رشد و پویایی صنعت خودرو ساده‌ترین راه برای معرفی توانایی‌ها و محصولات این صنعت به بازار هدفشان است.

جلیلی بیان کرد: نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت با حضور ۵۰ واحد از استان‌های تهران، خوزستان، کرمان، فارس و البرز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این رویداد شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور، شایان دیزل و نیکران موتور پاسارگاد از تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

جلیلی اظهار کرد: ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده و معرفی آخرین دستاوردها، تولیدات و هدفگذاری برای صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان است.

وی یادآور شد: این تولیدات از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ دی ماه به مدت ۴ روز در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دارد.

برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از ۱۴ دی ماه در اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار