پیام تسلیت مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 دی 1402 | 16:49 ب.ظ
پیام تسلیت مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل ازشبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در متن پیام‌ عباس صدریان فر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بِایّ ذَنب قُتِلَت

دشمنان جنایتکار ملت بزرگ‌ ایران فاجعه ای خونین در گلزار شهدای کرمان را رقم زدند؛ دست پلید بدخواهان انقلاب اسلامی بارگاه سردار حاج قاسم سلیمانی را به خون شمار زیادی از فرزندان ملت شهید پرور ایران اسلامی آغشته کرد و قلب آزادی خواهان جهان را به درد آوردند.

دشمنان این کشور بدانند سربازان حاج قاسم امروز با حضور پرشور خود در میعاد گاه عاشقان با مکتب حاج قاسم تجدید بیعت کردند و به آسمان پر کشیدند؛ دشمنان جنایتکار این‌ ملت بدانند که از هر قطره خون این شهیدان سربازانی جان برکف چونان سیمرغ سر بر می آورند و رذالت و شرارت آنها را به خودشان باز خواهند گرداند. مردم قهرمان ایران اسلامی راه و مسیر حاج قاسم را تا پیروزی حق علیه استکبار باطل را مقتدرانه ادامه خواهند داد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت مذبوحانه، این ضایعه غمبار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم همچنین ضمن آرزوی عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، از خداوند متعال برای خانواده‌های داغدار صبر جزیل و علوّ درجات برای شهیدان را مسألت دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار