افزایش ۲۶ درصدی واحد‌های شرکت کننده در نمایشگاه نفت خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 23 دی 1402 | 16:50 ب.ظ
افزایش ۲۶ درصدی واحد‌های شرکت کننده در نمایشگاه نفت خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت در خوزستان با افزایش ۲۶ درصدی واحد‌های شرکت کننده نسبت به سال گذشته خبر داد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان، رحیم جلیلی گفت: نمایشگاه نفت یکی از بزرگترین، مهمترین و ویژه‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در خوزستان برگزار می‌شود و امسال پذیرش‌ها از خردادماه آغاز و تا اوایل آبان ماه به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در این مسیر با هماهنگی اداره کالا و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب واحد‌های پذیرش شده در پلان‌های نمایشگاهی جانمایی و ساماندهی شده اند و از آبان ماه پلان واحد‌های شرکت کننده در سایت نمایشگاه جهت اطلاع شرکت کنندگان قرار داده شده بود.

جلیلی بیان داشت: در چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت تعداد واحد‌های شرکت کننده به ۲۸۱ واحد رسیده است که در مقایسه با سال گذشته که ۲۲۳ واحد بوده اند، افزایش ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد، همچنین در این نمایشگاه شاهد حضور ۱۰۹ شرکت دانش بنیان خواهیم بود که تعداد این شرکت‌ها در سال گذشته ۹۱ واحد بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان به خبرنگارنخبگان گفت: تعداد سازندگان قطعات نفت در سال گذشته ۸۲ مورد و امسال به ۹۷ مورد رسیده است و تعداد شرکت کنندگان قطعات نفت خوزستانی ۷۰ واحد می‌باشد که در سال گذشته ۵۳ واحد خوزستانی وجود داشته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تعداد استان‌های مشارکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه تحصصی صنعت نفت خوزستان ۱۶ استان می‌باشد که شامل استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، البرز، یزد، قزوین، آذربایجان، همدان، بوشهر، مازندران، زنجان، خراسان شمالی و گیلان می‌باشد.

جلیلی گفت: همچنین لازم به ذکر است که در نمایشگاه سال گذشته ۱۲ هزار نفت از نمایشگاه نفت بازدید داشتند که ۸۰ درصد بازدید کنندگان لیانس و فوق لیسانس و ۵۰ درصد شرکت کنندگان از مهندسین نفت سراسر کشور بوده اند، همچنین باید یادآور شویم که بازدید کنندگانی از کشور‌های روسیه، چین، سوریه، عراق و … هم در نمایشگاه سیزدهم داشتیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار