در بازدید سرزده استاندار خوزستان از تاسیسات نفت و گاز مارون عنوان شد

همراه و پشتیبان کارکنان صنعت نفت هستم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 مهر 1402 | 16:23 ب.ظ
همراه و پشتیبان کارکنان صنعت نفت هستم زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان به همراه نماینده مردم شریف رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۲۷ مهر با حضور (از پیش اعلام نشده) در مجتمع صنعتی شماره ۵ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، با کارکنان این شرکت دیدار کردند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان ، دکتر علی اکبر حسینی محراب هدف از این دیدار را ادای احترام عملی به کارکنان شرکت و تقدیر از تلاش های آنان در بخش بخش فرایند تولید اعلام کرد و گفت: من را از خودتان بدانید چرا که همواره همراه و پشتیبان شما بوده ام و خواهم بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با ابراز خرسندی از میزبانی استاندار خوزستان و هیئت همراه، ضمن معرفی اجمالی شرکت و ارائه گزارش عملکرد آن، خواستار پیگیری های لازم در خصوص مسائل مرتبط با سرمایه های انسانی سازمان شد.

مهندس قباد ناصری تحقق اهداف صنعت نفت را مرهون تلاش های جهادی و تفکر انقلابی کارکنان دانست و اظهار داشت: در نقطه ای ایستاده ایم که تقریبا هیچ نیازی به دانش، فناوری یا تجهیزات خارجی نداریم و این میسر نشده است جز با اراده راسخ و تصمیم بر بی اثر کردن تحریم های خصمانه با استفاده از توان نیروی کارآمد انسانی شاغل در شرکت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این دیدارها تداوم یافته تا بتوان علاوه بر ارائه گزارش عملکرد شرکت، استاندار را از نزدیک با پتانسیل ها، ایده های اثربخش و کاستی های موجود به ویژه در بخش نیروی انسانی آشنا نمود.

شایان ذکر است پیش از این دیدار پروژه بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر روستای رمیص بخش مشراگه رامشیر به مساحت ۲۰ هزار متر مربع که توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی  با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است نیز با حضور دکتر حسینی محراب  به بهره برداری رسید./ روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار