با پیگیری دادگستری خوزستان محقق شد؛

وصول دوهزار و ۱۲۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402 | 20:55 ب.ظ
وصول دوهزار و ۱۲۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه با پیگیری رئیس کل دادگستری خوزستان دوهزار و ۱۲۰ میلیارد تومان از معوقات پرداخت حق آلایندگی استان وصول و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان –  رئیس کل دادگستری خوزستان گفت:  یکی از حقوق و مطالبات مهم مردم خوزستان دریافت حق آلایندگی است.

علی دهقانی افزود: پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های بهره‌بردار در مناطق نفت‌خیز جنوب با جدیت از طرف دستگاه قضا در دست پیگیری است.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که به نیابت از مردم خوزستان، از سوی دستگاه قضا برای احیای حقوق عامه انجام شد، مکاتباتی با سازمان امور مالیاتی کشور صورت گرفت.

دهقانی گفت: با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان تهران و دادستان تهران، نماینده‌ای از سوی دادگستری خوزستان برای وصول مطالبات مربوط به حق آلایندگی از محل مطالبات شرکت‌های بهره‌بردار در استان تعیین شد.

وی افزود:با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی رئیس قوه قضاییه در ماه‌های مرداد و شهریور امسال دو هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان از معوقات مربوط به حق آلایندگی خوزستان وصول شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان  گفت: این معوقات به حساب اداره کل امور مالیاتی خوزستان برای توزیع بین شهر‌های استان، متناسب با جمعیت و میزان آلایندگی واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مطالبات در جهت پیشرفت و توسعه متوازن استان هزینه خواهد شد، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

دهقانی خاطرنشان کرد: قبل از ماه‌های مرداد و شهریور نیز با پیگیری دادگستری خوزستان هزار میلیارد تومان از مطالبات حق آلایندگی به خوزستان پرداخت شد.

وی گفت: این اعتبار در زمینه‌های خدماتی، رفاهی، بهداشتی و شهرسازی به منظور توسعه متوازن خوزستان هزینه می‌شود./خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار