مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد

برگزاری ۷۶۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1402 | 18:49 ب.ظ
برگزاری ۷۶۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۳۰۰ فعالیت و ۷۶۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام در سراسر استان خبر داد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۳۰۰ فعالیت و ۷۶۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام در سراسر استان خبر داد.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی، امروز ۲۷ شهریورماه در نشست خبری گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را با محوریت شعارهای “ما متحدیم” و “جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز” برگزار خواهیم کرد.

به گزارش نخبگان ، وی با اشاره به عناوین روزهای هفته دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، عنوان کرد: “معنویت؛ ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهی”، “زنان، خانواده، سلامت”، “شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی”، “دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف”، “سربازان، وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی”، “نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر، روستاییان، پیشمرگان کرد مسلمان و فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان”، عناوین این هفته هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان هم چنین با بیان این که ۲۳۰۰ فعالیت و ۷۶۰ ویژه برنامه برای هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام در سراسر استان در نظر گرفته شده است، گفت: دیدار و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است که ما نیز در خوزستان میزبان خیل عظیمی از بانوان و دیگر پیشکسوتان عزیز دوران حماسه و ایثار خواهیم بود.

وی هم چنین بیان کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور، رونمایی از ۱۲۰ کتاب مکتوب و صوتی حوزه دفاع مقدس، همایش نوقلمان، رویداد رسانه ای “تیتر ماندگار”، مسابقات چهارجانبه ورزشی، شب شعر و خاطره، رونمایی از یادمان های شهدای گمنام در برخی بوستان های اهواز و پخش ویژه برنامه های تلویزیونی”عصر ماندگار” نیز از جمله برنامه‌ های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در سطح استان هستند.

سردار حاجتی عنوان کرد: امیدواریم برنامه های در نظر گرفته شده به بهترین شکل ممکن تقدیم مردم پایتخت دفاع مقدس شوند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار