معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:

بسیج امکانات استانی برای بازگشایی باشکوه مدارس در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402 | 18:07 ب.ظ
بسیج امکانات استانی برای بازگشایی باشکوه مدارس در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از بسیج امکانات استانی برای بازگشایی باشکوه مدارس در خوزستان خبر داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از بسیج تمامی امکانات استانی برای بازگشایی باشکوه مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله افراز شهاوند پیش از ظهر امروز یکشنبه در همایش مدیران مدارس خوزستان در محل تالار فردوسی اهواز که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، بیان کرد: نشست‌های مختلفی برای آماده‌سازی مدارس استان به منظور بازگشایی و استقبال هر چه بهتر از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، برگزار شد که تاکنون همکاری‌های بین بخشی مطلوبی در این زمینه با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای تأمین تجهیزات سخت افزاری و کیفیت بخشی آموزش اندیشیده شده است، افزود: از معلم‌های استان خواستاریم در آموزش و تربیت دانش آموزان خوزستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه دانش آموزان خوزستان از ظرفیت بسیار خوبی برای علم آموزی برخوردار هستند، ادامه داد: باید با برگزاری برنامه‌های خوب و کیفی علمی وآموزشی برای رشد و تعالی دانش آموزان استان گام برداشته شود.

وی با اشاره به مهمترین انتظار دولت سیزدهم از آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی و ارتقای سطح آموزشی استان و اهتمام ویژه به موضوع تعلیم و تربیت هر چه بهتر دانش آموزان انتظار این دولت مردمی، از آموزش و پرورش است.

افرازه شهاوند بر تقویت بخش تعلیم و تربیت در کنار آموزش به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به نتیجه مطلوب از حوزه آموزش باید بر تقویت و توانمندسازی معلم‌ها توجه ویژه داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در کل کشور دچار مشکلاتی است، افزود: در استان نیز مشکلات و مسائلی در این بخش وجود دارد اما هم افزایی، همکاری و تلاش هر چه بیشتر می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. افرازه شهاوند از معلم‌های استان درخواست کرد برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی دانش آموزان خوزستان نهایت دقت و تلاش خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت برخط ۲ هزار پروژه مدرسه سازی در سراسر کشور بهره برداری شد که از تعداد ۱۳۹ مدرسه در قالب ۵۲۳ کلاس درس مربوط به استان خوزستان است.

۵۲۳ کلاس درس با مساحت ۴۸ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در خوزستان بهره برداری شدند.

در هفته دولت امسال نیز ۳۳ مدرسه در خوزستان بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار