بخشودگی جرائم خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 شهریور 1402 | 08:32 ق.ظ
بخشودگی جرائم خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر صندوق تامین خسارت‌های بدنی خوزستان گفت: جرائم خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث در استان بخشیده می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، عارف شاطری در گفتگو با خبر خوزستان گفت: مقرر شده جریمه خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث، درصورت خرید بیمه نامه از ۲ تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر صندوق تامین خسارت‌های بدنی خوزستان گفت: جرائم خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث در استان بخشیده می‌شود.


به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، عارف شاطری در گفتگو با خبر خوزستان گفت: مقرر شده جریمه خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث، درصورت خرید بیمه نامه از ۲ تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ بخشیده شود.بخشودگی جرائم خودرو‌های بدون بیمه شخص ثالث+فیلم

وی افزود: بر همین اساس از مردم خوزستان تقاضا داریم در صورتیکه چنین شرایطی دارند، به دفاتر بیمه فعال در سطح استان مراجعه کنند و از فرصت بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

از میان همه بیمه نامه ها، بیمه شخص ثالث اجباری است، بطوریکه اگر وسیله نقلیه‌ای زیر پوشش این بیمه نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

در بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه‌گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه زیر پوشش هستند.

در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال همه افراد زیان‌دیده، زیر پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد.

راننده مقصر نیز زیر پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیرد، با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را همه شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند و نرخ بیمه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار