اولین مدرسه رسانه‌ای در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1402 | 19:56 ب.ظ
اولین مدرسه رسانه‌ای در اهواز افتتاح شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح اولین مدرسه رسانه‌ای در اهواز همزمان با روز خبرنگار خبر داد. مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه افتتاح اولین مدرسه رسانه‌ای خوزستان که امروز (۱۷ مردادماه) در سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدصارمی و شهید خزایی، اظهار کرد: اگر قرار باشد روایت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح اولین مدرسه رسانه‌ای در اهواز همزمان با روز خبرنگار خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه افتتاح اولین مدرسه رسانه‌ای خوزستان که امروز (۱۷ مردادماه) در سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدصارمی و شهید خزایی، اظهار کرد: اگر قرار باشد روایت اول و تبیین به درستی انجام شود، چاره‌ای نیست به جز اینکه نیروهایی تربیت شوند که بتوانند این کار را انجام دهند و توانایی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این اقدام میسر نمی‌شود مگر اینکه دوره‌های خبرنگاری را برای علاقه مندان برگزار کنیم تا تبدیل به نیروهای اثرگذار در جامعه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خبرنگاران نیروهای اثرگذار و دغدغه‌مند هستند و نسبت به آنچه در اطراف رخ می‌دهد، بی تفاوت نیستند. خیلی‌ها ممکن است اتفاقات جامعه را ببینند اما آن کسی اقدام به انجام کاری می‌کند که درد داشته باشند. خبرنگاران نیز مجموعه دردمند جامعه هستند.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از بین علاقه‌مندان دردمند، نیروهایی تربیت کنیم که نحوه درست انتقال اخبار و سرعت در انتقال و تبیین مسائل را به درستی انجام دهند. این شروع حرکت است و این مدرسه امروز با تلاش سازمان دانش‌آموزی در اهواز راه اندازی شد و امیدواریم با کمک سازمان دانش‌آموزی، این مدرسه را کم کم توسعه دهیم تا به دانشگاه رسانه‌ای تبدیل شود.

همزمان با روز خبرنگار، اولین مدرسه رسانه‌ای در خوزستان امروز (۱۷ مردادماه) در اهواز افتتاح شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار