در هفته دولت؛

۳۶ کلاس درس در شادگان آماده بهره برداری می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 7 مرداد 1402 | 19:38 ب.ظ
۳۶ کلاس درس در شادگان آماده بهره برداری می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از افتتاح ۳۶ کلاس درس در شهرستان شادگان در هفته دولت امسال خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از  مهر، محمد سعیدی پور عصر امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان بیان کرد: حرکت مدرسه سازی در شادگان با جدیت و تمام قوا در حال انجام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از افتتاح ۳۶ کلاس درس در شهرستان شادگان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  مهر، محمد سعیدی پور عصر امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان بیان کرد: حرکت مدرسه سازی در شادگان با جدیت و تمام قوا در حال انجام است و از روز اول عهد کردیم که مسائل این حوزه را با هماهنگی پیش ببریم.

وی افزود: برای حل موضوعات مدرسه سازی سراغ پروژه‌های نیمه تمام رفتیم و پروژه‌هایی را که سال‌ها تعطیل بودند، فعال کردیم که هم اکنون هیچ پروژه‌ای بدون پیمانکار نیست و در همین نیمه اول سال همه فعال و وارد چرخه ساخت و ساز می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، گفت: با تلاش‌های انجام شده آنچه امروز از مدرسه سازی شادگان گزارش می‌شود، بهره برداری از چهار مدرسه با ۳۶ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت است که نتایج هم اندیشی و نگاه مشترک است.

سعیدی پور بیان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه ۲۲ بهمن که چندسال رها شده بود به همراه چند پروژه نیمه تمام دیگر در شهرستان شادگان همگی فعال شده و امیدوارم این مدارس نیمه تمام تا پایان سال بهره برداری شوند.

وی گفت: علاوه بر این موارد نیز نهضت توسعه کلاس‌های درس را نیز دنبال می‌کنیم و با برنامه‌ریزی ۲ ساله ۳۰ توسعه کلاس را در شادگان آغاز کردیم که همگی تا مهر سال آینده افتتاح می‌شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از آغاز ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در دارخوین از محل اعتبارات نفت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌ریزی های ما تعریف پروژه جدید از محل اعتبارات استانی است که ظرفیت آن وجود دارد.

سعیدی پور با اشاره به توزیع تجهیزات سرمایشی، آموزشی و کلاسی تا آغاز مهرماه در شادگان، بر جلب مشارکت صنایع مختلف از جمله نفت و توسعه نیشکر در موضوع مدرسه سازی تاکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار