کنگره شهدای خوزستان در سطح ملی برگزار شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 18:25 ب.ظ
کنگره شهدای خوزستان در سطح ملی برگزار شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی ما در حوزه دفاع مقدس برای تقویت کنگره شهدای استان تلاش برای رساندن ۱۰۰ جلد کتاب جدید به این رویداد بزرگ ملی است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا،نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی ما در حوزه دفاع مقدس برای تقویت کنگره شهدای استان تلاش برای رساندن ۱۰۰ جلد کتاب جدید به این رویداد بزرگ ملی است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا،نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه استان، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان در دفتر کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان برگزار شد.

در این نشست، سردار مرادحاجتی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را برای نسل امروز ضروری دانست و گفت: در تاریخ انقلاب، محتوایی ارزشمندتر از دوران دفاع مقدس و روایت شهدا برای اجرای فرمان جهاد تبیین نداریم.

وی با اشاره به این که کنگره شهدای خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باید در سطح ملی و حتی فراتر برگزار شود، افزود: دشمنان ما صدها ترفند برای جذب جوانان ما به کار بسته‌اند، پس انجام چنین برنامه‌هایی به شرط اجرای کارشناسی و هنرمندانه می‌تواند مشابه خاکریزی برای دفاع از نسل امروز ما در مقابل عملیات‌های مختلف باشد.

وی بر ضرورت مخاطب شناسی این رویداد تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی ما در حوزه دفاع مقدس برای تقویت کنگره شهدای استان تلاش برای رساندن ۱۰۰ جلد کتاب جدید به این رویداد بزرگ ملی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار