خوزستان میهمان ۸ شهید گمنام می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 آذر 1401 | 20:27 ب.ظ
خوزستان میهمان ۸ شهید گمنام می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا(ع) خوزستان میزبان هشت شهید گمنام است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم  ، سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان در ۶ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا(ع) خوزستان میزبان هشت شهید گمنام است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم  ، سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان در ۶ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) میزبان ۸ شهید گمنام می‌شود.

وی افزود: این شهدای عالی قدر در شش نقطه با حضور حداکثری مردم ولایت مدار خوزستان به آغوش خاک سپرده می‌شوند تا سبب خیر و برکت در این مناطق باشند.

مرادحاجتی گفت: رویکرد ما در تشییع و تدفین شهدای گمنام به نسبت گذشته تغییر اساسی داشته و از این لحاظ دغدغه کمتری داریم. چرا که به هیچ عنوان بدون ساخت یادمان و ایجاد فضای مطلوب اجازه دفن شهید را صادر نمی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: به زودی جزئیات بیشتر در خصوص محل و زمان تشییع و تدفین شهدا را در استان همزمان با سراسر کشور اعلام می کنیم تا اطلاع رسانی مطلوب برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار