آتش نشانان نفت و گاز مارون حریق ۱۲۰ هکتار از جنگل های شاخ کوپال را مهار کردند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 خرداد 1402 | 10:13 ق.ظ
آتش نشانان نفت و گاز مارون حریق ۱۲۰ هکتار از جنگل های شاخ کوپال را مهار کردند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مارون پنجشنبه ۴ خرداد از اطفا و مهار کامل آتش سوزی حدود ۱۲۰ هکتار از جنگل های شاخ کوپال توسط آتش نشانان این شرکت خبر داد که باعث جلوگیری از یک فاجعه بزرگ در روستاهای بخش غیزانیه شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مارون پنجشنبه ۴ خرداد از اطفا و مهار کامل آتش سوزی حدود ۱۲۰ هکتار از جنگل های شاخ کوپال توسط آتش نشانان این شرکت خبر داد که باعث جلوگیری از یک فاجعه بزرگ در روستاهای بخش غیزانیه شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری اقدام به هنگام، شجاعانه و جهادی آتش نشانان و کارشناسان ایمنی این شرکت برای نجات مردم و محیط زیست پیرامونی را نشانه تعهد و التزام به همجواران و باور به مسئولیت اجتماعی دانست و اظهار داشت: مبارزه چندین ساعته این عزیزان باعث شد که از یک فاجعه جلوگیری شود؛ ممکن بود درصورت عدم اقدام آتش نشانان، آتش به خانه ها و طویله ها نفوذ و جان مردم یا احشام را به خطر بیاندازد.

دکتر مهدی خزائی، سرپرست HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در تشریح این حادثه گفت: ظهر روز پنجشنبه چهارم خرداد، وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل های شاخ کوپال، حدفاصل مجتمع صنعتی کوپال و مارون-۱، به اطلاع واحدهای آتش نشانی شرکت رسید و ۴ تیم آتش نشانی افزون بر ۳ تانکر آب پشتیبان به سرعت در محل حاضر و با کمک نیروهای محلی ابتدا از نفوذ آتش به روستاها جلوگیری و سپس در بیش از ۸ ساعت پرالتهاب حدود حریقی با وسعت حدود ۱۲۰ هکتار را مهار و منطقه را ایمن کردند.

شایان ذکر است، در بخشی از این عملیات انبارهای کاه روستائیان در معرض آتش قرار گرفت که مهندس رفیع پور، رئیس ایستگاه های آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وارد عمل شد و از نفوذ آتش به این انبارها جلوگیری کرد.

بخشدار غیزانیه نیز که به همراه مردم  در این عملیات مشارکت داشتند، از تلاش های دلاورانه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون صمیمانه قدردانی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار