دکتر ناصری در بازدید از اکسپو ایران مطرح کرد؛

امید به گسترش همکاری نیشکر با کشورهای همسایه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 | 16:47 ب.ظ
امید به گسترش همکاری نیشکر با کشورهای همسایه زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در محل نمایشگاه های بین المللی ایران، از پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ (نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران) بازدید کرد. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در محل نمایشگاه های بین المللی ایران، از پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ (نمایشگاه توانمندی های صادراتی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در محل نمایشگاه های بین المللی ایران، از پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ (نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران) بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در محل نمایشگاه های بین المللی ایران، از پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ (نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعزامی به این نمایشگاه، دکتر عبدعلی ناصری در جریان بازدید از برخی از بخش‌ها و غرفه های حاضر در این نمایشگاه، اقدامات انجام شده توسط شرکت توسعه نیشکر در زمینه توانمندی صادرات، اهداف توسعه و افزایش تولید را مطلوب ارزیابی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با گسترش همکاری میان فعالان اقتصادی کشورمان و دیگر کشورها به ویژه کشورهای همسایه و منطقه اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر، دارای ظرفیت‌های صادراتی ویژه ای است که این نمایشگاه بستر و زمینه مناسبی برای معرفی توانمندی های داخلی و در کنار آن آشنایی با ظرفیت‌ها و نیازها متقابل کشورهای دیگر است.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، شرکت توسعه نیشکر با برندهای صادراتی خود همچون محصول خمیرمایه با برندهای ناب مایه و Danial  و محصول الکل با برند ناب اتانول و ام دی اف با برند لیندا حضور داشته است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار