برای اولین بار؛

رکورد روزانه تصفیه شکر در صنعت نیشکر شکسته شد/دکتر ناصری: تاکنون ۱۶۷ هزار تن شکر در واحدهای هشتگانه تولید شده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 دی 1401 | 00:48 ق.ظ
رکورد روزانه تصفیه شکر در صنعت نیشکر شکسته شد/دکتر ناصری: تاکنون ۱۶۷ هزار تن شکر در واحدهای هشتگانه تولید شده است زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون تُن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده، افزود: از این میزان برداشت نیشکر، ۱۶۷ هزار تن شکر تولید شده است.  رکورد روزانه تصفیه شکر برای اولین بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شکسته شد. به گزارش نخبگان و به نقل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون تُن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده، افزود: از این میزان برداشت نیشکر، ۱۶۷ هزار تن شکر تولید شده است.

 رکورد روزانه تصفیه شکر برای اولین بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شکسته شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر گفت، در شبانه روز گذشته، با تولید ۹۱۶ تن شکر سفید در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، برای اولین بار در تاریخ شرکت، رکورد تصفیه شکر شکسته شد.

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون تُن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده، افزود: از این میزان برداشت نیشکر، ۱۶۷ هزار تن شکر تولید شده است.

بر اساس این گزارش، این میزان تصفیه شکر سفید و عرضه گسترده آن، موجودی شکر را در بازارهای سراسر ایران افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بخشی دیگر از سخنان خود، از استمرار تولید و تصفیه شکر خبر داد و بیان داشت، شکر در شیفت‌های کاری، بدون وقفه تولید و با نظارت سازمان صمت، روانه بازار می‌شود.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر نیز ثبت رکورد تصفیه شکر در این واحد نیشکری را حاصل همت کارگران دانست و تاکید کرد، صنعت بزرگ توسعه نیشکر مسیری را در پیش گرفته که با حمایت‌های لازم، به سمت خودکفایی کشور در تامین این کالای استراتژیک گام بر می‌دارد.

پیش‌بینی می‌شود امسال از مجموع کشت و صنعت‌های توسعه نیشکر پنج میلیون تن نیشکر برداشت و از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن شکر تولید شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار