فرمانده سپاه خوزستان:

شعار زن، زندگی، آزادی جایی در بین زنان ایران اسلامی ندارد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 دی 1401 | 01:15 ق.ظ
شعار زن، زندگی، آزادی جایی در بین زنان ایران اسلامی ندارد زمان مطالعه: ۴ دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: الگوی زنان ایران اسلامی حضرت زهرا است و شعار زن، زندگی، آزادی جایی در بین آنها ندارد. به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا سردار حسن شاهوارپور شنبه شب در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: الگوی زنان ایران اسلامی حضرت زهرا است و شعار زن، زندگی، آزادی جایی در بین آنها ندارد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا سردار حسن شاهوارپور شنبه شب در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ابعاد شخصیتی این حضرت اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا (س) در همه دوران زندگی الگوی یک زن موفق برای بشریت است.

وی با اشاره به مقاومت حضرت زهرا (س) در جنگ‌ها و دشواری‌ها ادامه داد: اینکه زنان در جمهوری اسلامی محدودیت دارند کاملا غلط است؛ امروز زنان ما در همه حوزه ها حضور دارند و نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از ولایت پشتیبانی کرد و در دفاع از ولایت به شهادت رسید، اظهار کرد: شعار زن، زندگی، آزادی در سال ۱۹۹۸ توسط فردی به نام عبداله اوجالان رهبر سوسیالیست حزب کارگران کردستان ترکیه مطرح شد.

وی ادامه داد: این حزب به دنبال دوری زنان از کانون خانواده، حجاب، رعایت حدود شرعی، عفت و شخصیت مذهبی بود و عنوان می‌کرد زن باید در کنار نیروهای نظامی سلاح به دست گیرد و در راستای اهداف حزب مبارزه کند.

سردار شاهوارپور گفت: این شعار بعد از دستگیری اوجالان توسط سازمان امنیت ترکیه تا مدتی محو شد ولی در حمله داعش برای فراخوان زنان کرد در مناطق سوریه و عراق دوباره مطرح شد.

وی افزود: این شعار تجزیه طلبانه کمونیستی دوباره هنگام خاکسپاری مهسا امینی در سقز مطرح شد و توسط برخی مزدوران استخدام شده از سوی آمریکا بر سر زبان برخی افراد نا آگاه افتاد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه الگوی زنان ما حضرت زهرا (س) است، گفت: ما برای انقلاب و دین کم هزینه نداده‌ایم؛ در همین شهر دزفول حوادث بسیار تلخ و دردناکی رخ داد ولی مردم در برابر هیاهوی صدام ایستادند و به دشمن تودهنی زدند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام افزود: این دستاوردها با هزینه سنگین به دست آمده‌اند و علمای زیادی خون دل خوردند تا آموزه‌های دینی را به دست ما برسانند.

اجازه جولان دشمن در کف جامعه را نمی‌دهیم

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن برای از بین بردن اراده ملت ایران و مسیر نورانی شهادت گفت: مگر می‌شود مردم ایران با طرح موضوعاتی نظیر کشف حجاب و مسائلی که برای جامعه ما قابل پذیرش نیستند کوتاه بیایند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش هیچ اعتقاد و پشتوانه فکری ندارند، افزود: اجازه نمی‌دهیم دشمن کف جامعه ما جولان دهد و تفکر جوانان ما را در فضای مجازی تحت تاثیر قرار دهد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه بسیج امروز محکم و استوار سنگربان ایران در مقابل دشمنان است، گفت: اروپایی‌ها در دوران دفاع مقدس از صدام حمایت کردند و پشتیبان داعش بودند امروز نیز مردم را به اغتشاش دعوت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به گزارش سنتکام درخصوص اغتشاشات بیان کرد: هشت دلیل از جمله همراهی نکردن ملت ایران در این گزارش برای شکست اغتشاشات اعلام شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمود دشمن طرح ریزی خوبی داشت ولی در محاسبه اشتباه کرد چراکه مردم سختی را تحمل می‌کنند ولی دست از نظام بر نمی‌دارند.

سردار شاهوارپور با قدردانی از تلاش پایگاه‌های بسیج اظهار کرد: بسیجیان با حداقل امکانات میدان داری و امام و رهبر را همراهی کردند.

وی افزود: جنگ حق و باطل ادامه دارد و ما بسیجیان توفیق داریم که در جبهه حق هستیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه هرگز اجازه نمی‌دهیم حوادث کوفه تکرار شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی محکم ایستاده و راه برای افرادی که نمی‌خواهند بمانند، باز است.گفت: اگرچه عده‌ای تحت تاثیر اراجیف دشمنان قرار می‌گیرند ولی با جهاد تبیین همه دروغ پراکنی‌های آنها افشا می‌شوند.

همه باید برای رفع مشکل اقتصاد تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مشکل اصلی کشور را اقتصاد دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی برطرف شوند.

وی افزود: در سال ۹۱ و ۹۲ گفتند پهپادهای ما فتوشاپ است و اکنون می‌گویند جمهوری اسلامی به روسیه پهپهاد می‌دهد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: سال ۹۶ وقتی موشک‌های ما رونمایی شدند گفتند، دروغ است ولی با انجام آزمایش‌های موشکی و برخورد موشک‌ها به تاسیسات نفتی عربستان و کشتی‌های اسراییلی عنوان کردند موشک‌های ایران باید کنترل شوند.

یکهزارو۵۰۰ پایگاه بسیج خوزستان تجهیز می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای تجهیز یکهزارو ۵۰۰ پایگاه بسیج این استان بیان کرد: برنامه ریزی خوبی برای تجهیز پایگاه‌های بسیج شامل تهیه ۲ موتورسیکلت و ۴۰ میلیون تومان برای تجهیزات نرم افزاری و ورزش هر پایگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه ها تا پایان سال به قدرت ادامه دارد و یک رزمایش بزرگ در دهه فجر برگزار می‌شود و مردم میدان داری خواهند کرد.

اختلاف فضای فکری و واقعی جامعه ما زیاد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این آیین با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اختلاف فضای فکری و واقعی جامعه ما زیاد است.

سرهنگ بهروز حکمت پور افرود: در جنگ احزاب فشارهای داخلی و بیرونی بر پیامبر بود و دشمنان تلاش داشتند کار را تمام کنند.

وی ادامه داد: در این جنگ یک تردید شدید موقع هجمه دشمن بین افرادی وارد شد که اهل نماز و یاران پیامبر بودند؛ بسیاری از بزرگان، نخبگان، دانشمندان در جریان حوادث اخیر کشور نیز عنوان کردند کار نظام تمام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: هجمه سراسری در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایجاد شد حال آنکه فضای واقعی ایران با کسب رتبه‌های مختلف در سطح منطقه و جهان چیز دیگری است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی برادران و خواهران بسیجی ادامه داد: فرمانده پایگاه بسیج باید ماموریت کنونی خود را در موضوعات فرهنگی بداند.

سرهنگ حکمت پور اضافه کرد: کار در محله‌ها، جذب افراد، تسلط بر منطقه و شناخت موضوعات و مشکلات محله از ماموریت‌های کنونی فرمانده پایگاه است.

پخش بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص جایگاه زن در پیشرفت‌های ایران اسلامی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه و برنامه‌های ساد از دیگر بخش‌های این همایش بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار