مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات اعلام کرد:

حمایت بانک‌ها از توسعه پایدار صنعت نیشکر

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آبان 1401 | 19:57 ب.ظ
حمایت بانک‌ها از توسعه پایدار صنعت نیشکر زمان مطالعه: ۲ دقیقه بانک‌های ملی و صادرات در سال مزین به «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» تسهیلات ویژه‌ای برای صنعت نیشکر درنظر گرفته‌اند. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر استمرار پشتیبانی و حمایت از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بانک‌های ملی و صادرات در سال مزین به «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» تسهیلات ویژه‌ای برای صنعت نیشکر درنظر گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر استمرار پشتیبانی و حمایت از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جواد وکیلی شنبه (۲۸ آبان ماه) در نشست بررسی عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس که با حضور مدیران، هیأت پذیرش فرابورس و سهامداران این شرکت برگزار شد، گفت: بانک‌های ملی و صادرات در سال مزین به «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» تسهیلات ویژه‌ای برای صنعت نیشکر درنظر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در حمایت از توسعه متوازن و پایدار صنعت نیشکر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، افزود: همراهی دو بانک بزرگ و همچنین بخش سهامداری، پشتوانه‌ای محکم برای شرکت توسعه نیشکر است و این همراهی و حمایت، نقش مهمی در فعالیت‌های این شرکت دارد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، تلاش برای تحقق شعار سال را سرلوحه فعالیت‌های این گروه مالی عنوان کرد و گفت: حرکت در این مسیر، موتور پیشران کشور در حوزه تولید و ایجاد اشتغال است.

وی در ادامه افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با دارا بودن شرکت‌های تابعه در حوزه کشت و صنعت‌های نیشکری، صنایع جانبی، شرکت ایمن ترابر، شرکت بازرگانی، شرکت سدادفام نیشکر و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر و صنایع جانبی خوزستان ظرفیت های خوبی برای تبدیل شدن به یک برند بین المللی در حوزه تولید و تجارت شکر و مشتقات صنعتی آن در منطقه جنوب‌غرب آسیا را دارد.

مدیران، هیأت پذیرش فرابورس و سهامداران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پس از این نشست، از کشت و صنعت‌های دعبل خزاعی و حکیم فارابی و همچنین شرکت خمیرمایه و الکل رازی بازدید کردید.

در این بازدیدها، هیأت پذیرش فرابورس و سهامداران با ظرفیت‌های این صنعت در برداشت نیشکر، تولید الکل طبی و خمیرمایه، تولید شکر، سیستم‌های نوین آبیاری و… آشنا شدند.

هدف از این بازدیدها، فراهم کردن مقدمات لازم برای عرضه سهام شرکت شرکت توسعه نیشکر در فرابورس است. در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانکهای ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار