حضور سر زده دکتر کهرام رئیس ستاد دکتر روحانی( در خوزستان ) در پایان جلسه و سوالات مکرر اعضا!

نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خوزستان و تعیین ریاست های حزب در شهرستان های مختلف

تاریخ انتشار: پنجشنبه 31 فروردین 1396 | 15:18 ب.ظ
نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خوزستان و تعیین ریاست های حزب در شهرستان های مختلف زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان: نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خوزستان دقایقی قبل در اهواز برگزار شد . در این نشست صمیمی روسای حزب در شهرستان های مختلف استان خوزستان توسط مهندس  امیر حمزه موسوی و مهندس حسن زاده  تعیین و معرفی شدند . مهندس امیر حمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان دقایقی برای اعضای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان: نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خوزستان دقایقی قبل در اهواز برگزار شد . در این نشست صمیمی روسای حزب در شهرستان های مختلف استان خوزستان توسط مهندس  امیر حمزه موسوی و مهندس حسن زاده  تعیین و معرفی شدند .
مهندس امیر حمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان دقایقی برای اعضای این حزب ایراداتی را در خصوص انتخابات پیش رو و حمایت از دکتر روحانی بیان داشتند و مهندس حسن زاده نیز از جدیت این حزب در انتخابات آتی سخن به میان آورد .
این جلسه که  با اجرای سعید آژده شروع شد در فواصل آن  روسای شهرستان ها هر کدام پنج دقیقه فرصت داشتند که نظرات و برنامه های پیش رو را برای حضار شرح دهند
این جلسه یک میهمان ویژه داشت و آن هم  دکتر کهرام رییس ستاد دکتر روحانی بود   که در دقایق پایانی جلسه در جمع حضور یافت و دقایقی را برای اعضای حزب اعتدال و توسعه سخنرانی نمود و با سوالات گسترده اعضای ستاد روبرو گشت و در پایان نیز همگی با صرف شام در یک فضای کاملا صمیمی ،مصمم شدند تا تمام تلاش خویش را برای پیروزی دکتر روحانی به کار ببرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار