استاندار خوزستان عنوان کرد

امضای تفاهم‌نامه های دستاورد سفر به لهستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1396 | 22:04 ب.ظ
امضای تفاهم‌نامه های دستاورد سفر به لهستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: در سفر به لهستان ۸ تفاهم‌نامه بسته شد که در حال حاضر پیگیر این تفاهم‌نامه‌ها هستیم که تا چه مراحلی اجرایی شده‌اند. به گزارش نخبگان، دکتر غلامرضا شریعتی  در نشست بررسی دستاوردهای سفر به کشور لهستان اظهار کرد: در این سفر هشت تفاهم‌نامه بسته شد که در حال حاضر پیگیر این تفاهم‌نامه‌ها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: در سفر به لهستان ۸ تفاهم‌نامه بسته شد که در حال حاضر پیگیر این تفاهم‌نامه‌ها هستیم که تا چه مراحلی اجرایی شده‌اند.

به گزارش نخبگان، دکتر غلامرضا شریعتی  در نشست بررسی دستاوردهای سفر به کشور لهستان اظهار کرد: در این سفر هشت تفاهم‌نامه بسته شد که در حال حاضر پیگیر این تفاهم‌نامه‌ها هستیم که تا چه مراحلی اجرایی شده‌اند.

وی افزود: هیأت کشور لهستان هشتم  تا سیزدهم خرداد امسال به استان خوزستان سفر خواهند کرد تا از نزدیک از روند و مکان سرمایه‌گذاری بازید و با آن آشنا شوند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: از کسانی که حاضر به سرمایه‌گذاری در استان هستند استقبال خواهیم کرد چرا که در حال حاضر و با توجه به شرایط استان سرمایه‌گذاری برای ما ارزشمند خواهد بود.

شریعتی توضیح داد: شرکت ساخت ادوات و آلات کشاورزی، شرکت بازیافت زباله و شرکت هلی‌کوپترسازی لهستان از جمله شرکت‌هایی هستند که هم تمایل به سرمایه‌گذاری در خوزستان را دارند هم آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در خوزستان اعلام کردند.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که بنا دارند وسایل ایمنی را برای پتروشیمی ما تولید کنند از کشور آلمان اعلام آمادگی و همکاری کردند.

شریعتی یادآور شد: در بخش پزشکی و انتقال دانشجو، انتقال تکنولوزی و علم قراردادهایی با کشور لهستان منعقد شد که مقرر شد در صورت پژوهش‌ در این زمینه مقاله‌های مورد نظر با کشور لهستان تبادل شود.

استاندار خوزستان در پایان در ارتباط با نیروگاه ۵۰۰ مگابایتی خورشیدی در خوزستان گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگابایت خورشیدی در نقاط مختلف استان خوزستان تقسیم خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار