در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 فروردین 1396 | 15:44 ب.ظ
شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان ؛ نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد. شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان سردار علی مؤیدی در این نشست، با اشاره به گسترش روز افزون اعتیاد اظهار کرد: بحث اعتیاد امروزه به عنوان یکی تهدید جهانی مطرح است. وی با تاکید بر لزوم کار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان ؛ نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان

سردار علی مؤیدی در این نشست، با اشاره به گسترش روز افزون اعتیاد اظهار کرد: بحث اعتیاد امروزه به عنوان یکی تهدید جهانی مطرح است.

وی با تاکید بر لزوم کار علمی در این زمینه، خاطرنشان کرد: اتخاذ رویکردی علمی و دانش محور تنها را مبارزه با مواد مخدر است زیرا رویکرد ما اکنون اجتماعی کردن مبارزه با این موضوع و پیشگیری از آن است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در ادامه تصریح کرد: شیب تند گسترش پدیده اعتیاد در استان خوزستان باعث نگرانی وزیر کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر شده و به همین دلیل اقدامات موثری را در این خصوص آغاز نموده ایم.

سردار مؤیدی گفت: پیشنهادات و راهکارهای استان خوزستان در این زمینه را دریافت نموده و اکنون آماده بکارگیری موارد مناسب آنها هستیم.

وجود تنها یک کمپ ترک اعتیاد بانوان در خوزستان

در بخش دیگری از این جلسه حسین لامی زاده با اشاره به وجود تنها یک کمپ ترک اعتیاد زنان در خوزستان، گفت: فقط در شهرستان اهواز حدود ۲۵۵ زن معتاد در مدت اخیرا جمع آوری شده اند.

وی افزود: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در هفت شهر آبادان، اندیمشک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، شوش و ایذه به اجرا درآمده و طی آن بیش از ۴۴۶ معتاد جمع آوری شده اما به دلیل کمبود فضا، برای نگهداری زنان معتاد به مشکل برخوردیم.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان خاطرنشان کرد: به منظور اجتماعی کردن مسئله مبارزه با اعتیاد، از ۱۸۰ معلم در سطح استان استفاده کرده ایم.

لامی زاده همچنین از تعطیلی کشت خشخاش به صورت کامل خبرداد و اظهار کرد: فقط چهار شهرستان در این زمینه، جامعه هدف بودند اما خوشبختانه با اطلاع رسانی های لازم و با همکاری ادارات مختلف از جمله منابع طبیعی آن را به صفر رساندیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار