استاندار خوزستان بر حمایت از مراکز بازپروری و بازتوانی در امر مقابله با مواد مخدر در استان تاکید کرد.

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 تیر 1396 | 19:56 ب.ظ
استاندار خوزستان بر حمایت از مراکز بازپروری و بازتوانی در امر مقابله با مواد مخدر در استان تاکید کرد. زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر که ظهر امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: از آنجایی که خوزستان در مسیر تردد مواد مخدر قرار دارد شیوع مصرف در آن به نسبت بیشتر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر که ظهر امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: از آنجایی که خوزستان در مسیر تردد مواد مخدر قرار دارد شیوع مصرف در آن به نسبت بیشتر است و این امر تلاش مضاعف مسئولان را در مقابله با مواد مخدر می طلبد.

شریعتی افزود: مسئولان باید در زمینه عرضه و تقاضا اقدامات موثرتر و جدی تری انجام دهند تا بتوان این آسیب را کنترل کرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: باید سیستم های ایمنی خود را گسترش دهیم و با آگاهی رساندن و اطلاع رسانی بیشتر از مشکلات و مسائلی که می تواند برای جامعه ایجاد کند را برای مردم تبیین نماییم.

وی ادامه داد: هر چه در امر آگاهی رسانی موفق تر باشیم در بخش پیشگیری موفق تر خواهیم بود و هر چه آگاهی رسانی ما ضعیف تر باشد و سیستم های دفاعی کمتری در جامعه ایجاد نماییم آسیب پذیری ما بیشتر خواهد بود به همین علت تلاش در جهت بالا بردن سطح فرهنگ عمومی و سطح ایمان عمومی و آگاهی بخشی در پیشگیری تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید مراکز بازپروری و بازتوانی خصوصی را تقویت نماییم و از این مراکز بیش از پیش حمایت شود تا بتوانند در درمان بیماران کمک نمایند.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: انشاالله به سمتی حرکت کنیم که هم سمن های پیشگرانه در امر مواد مخدر افزایش یابد و هم سمن های درمانی در این زمینه تقویت شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: همکاری و هماهنگی میان سمن ها و بخش مردمی از یک سو و دستگاه های اجرایی از سوی دیگر موجب کنترل شیوع مواد مخدر خواهد شد.

شریعتی گفت: مشارکت سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود.

گفتنی است در این نشست اداره کل آموزش و پرورش استان ، اداره کل امور اجتماعی استانداری و سازمان صدا و سیما گزارشی از اقدامات خود در سال ۹۵ و همچنین برنامه های شان در سال ۹۶ برای مبارزه با مواد مخدر را ارائه دادند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار