اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 00:20 ق.ظ
اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سردار مرادحاجتی خاطرنشان کرد:اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» از تشکیل چند کمیته تخصصی در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سردار مرادحاجتی خاطرنشان کرد:اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» از تشکیل چند کمیته تخصصی در این خصوص خبر داد و اظهار داشت: همه ظرفیت‌های موجود اداره کل و دیگر مشارکت‌های استانی را به کار بستیم تا میزبان شایسته‌ای برای این رخداد بزرگ فرهنگی، هنری باشیم.

وی افزود: جهت برنامه ریزی منسجم تر و همچنین انجام برنامه های جانبی برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم اختتامیه، کمیته های تخصصی ایجاد کردیم تا تقسیم کار مناسبی در استان صورت بگیرد.

سردار مرادحاجتی گفت: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» باید به محفلی برای هنرمندان فیلمساز دغدغه‌مند جهان تبدیل شود. محفلی که بستری ایجاد خواهد کرد برای انتشار آثاری که با دنیای پر از زر و زور استکبار مقابله هنری کنند و صدای مظلومیت ملت ها را به گوش عالم برسانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به این که اهواز باید پایتخت رخدادهای هنری و ارزشی کشور باشد، متذکر شد: کمیته های تخصصی ما در استان از امروز برنامه های جدی خود را شروع کردند تا شاهد مراسم پایانی باشکوهی برای جشنواره در شهر اهواز، مقر فرماندهی و تصمیمات اساسی دوران دفاع مقدس باشیم.
در پایان این جلسه، هوشنگ نوبخت مدیر روابط عمومی ، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور حکمی به عنوان مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام انتخاب شد.
اختتامیه این جشنواره ۲۹ دی ماه در اهواز برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار