آغاز تزریق واکسن کرونا ایرانی در آبادان

تاریخ انتشار: جمعه 4 تیر 1400 | 17:01 ب.ظ
آغاز تزریق واکسن کرونا ایرانی در آبادان زمان مطالعه: < 1 دقیقه تزریق واکسن کوو ایران برکت در شهرستان آبادان آغاز شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در گفت و گویی گفت: تزریق واکسن ایرانی کوو ایران برکت از امروز در شهرستان آبادان آغاز شد. توفیق عنافجه بعد از تزریق داوطلبانه واکسن کوو ایران برکت اظهار داشت: از این پس […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تزریق واکسن کوو ایران برکت در شهرستان آبادان آغاز شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در گفت و گویی گفت: تزریق واکسن ایرانی کوو ایران برکت از امروز در شهرستان آبادان آغاز شد. توفیق عنافجه بعد از تزریق داوطلبانه واکسن کوو ایران برکت اظهار داشت: از این پس واکسن کوو ایران برکت نیز در کنار سایر واکسن ها در مراکز بهداشتی شهرستان تزریق خواهد شد.
سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:همه مراکز شهری و روستایی و همچنین ۲ مدرسه حضرت زینب و حمزه سیدالشهدا آماده ارائه خدمات واکسیناسیون طبق نوبت بندی به همشهریان  هستند.

به گزارش نخبگان ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار