رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد

آغاز واکسیناسیون کرونا برای تمام اعضای نظام پزشکی خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1400 | 22:11 ب.ظ
آغاز واکسیناسیون کرونا برای تمام اعضای نظام پزشکی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز واکسیناسیون کرونا برای اعضای سازمان نظام پزشکی خوزستان خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه آغاز تزریق واکسن کرونا برای اعضای سازمان نظام پزشکی خوزستان که امروز (۳۰ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز این فرصت فراهم شد تا اعضای سازمان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز واکسیناسیون کرونا برای اعضای سازمان نظام پزشکی خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه آغاز تزریق واکسن کرونا برای اعضای سازمان نظام پزشکی خوزستان که امروز (۳۰ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز این فرصت فراهم شد تا اعضای سازمان نظام پزشکی که در این ۱۴ ماه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی خدمات شایانی به بیماران مبتلا به کرونا ارائه دادند، علیه کووید – ۱۹ واکسینه شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: در مرحله قبلی بخش دولتی و شاغل در بخش کرونا، واکسن را دریافت کرده بودند اما امروز از اعضای سازمان نظام پزشکی و سایر حرفه‌های پزشکی که پروانه طبابت دارند و در حال ارائه خدمت هستند، دعوت کرده‌ایم و واکسن برای آن‌ها تزریق شد.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در ۷۲ ساعت آینده بیش از ۲۰ هزار نفر از کادر درمان خوزستان واکسینه شوند و بعد از اتمام واکسیناسیون گروه نظام پزشکی، افراد دارای بیماری زمینه‌ای در خوزستان واکسینه می‌شوند.

در ادامه دکتر بیژن کیخائی رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان اظهار کرد: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکر می‌کنم که فرصت تزریق واکسن کرونا را برای حرفه پزشکی در تمام سنین فراهم کرده است. این فرصت استثنایی یکی از شاهکارهای این دانشگاه بوده است. امیدواریم اعضای سازمان نظام پزشکی سایر شهرستان‌ها نیز واکسن را دریافت کنند.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های ریاست دانشگاه، تمام بیماران تالاسمی، سیکل سل و هموفیلی واکسینه شده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک، بیماران سرطانی نیز واکسینه شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار