محدودیت‌های کرونایی در خوزستان ادامه دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399 | 15:50 ب.ظ
محدودیت‌های کرونایی در خوزستان ادامه دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: محدودیت‌های قبلی کرونایی و تصمیم‌های اتخاذ شده در این رابطه در سطح خوزستان همچنان برقرار است و در صورت تصمیم گیری جدید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. به گزارش  نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: محدودیت‌های قبلی کرونایی و تصمیم‌های اتخاذ شده در این رابطه در سطح خوزستان همچنان برقرار است و در صورت تصمیم گیری جدید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش  نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به این موضوع بیان کرد: بر اساس مصوبات گذشته ستاد مدیریت کرونا پایان ساعت اداری در اهواز تا ساعت ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان ها تا ۱۴:۳۰ و با هدف مدیریت مصرف سوخت شروع ساعت اداری در همه شهرستان های استان از ساعت ۸:۳۰ محاسبه می شود.

وی گفت: همچنین حضور کارکنان در ادارات به صورت دو سوم در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری صورت میگیرد اما بانک ها و دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و واحدهای عملیاتی و نوبت کاری با صد در صد پرسنل فعالیت می کنند.
همچنان تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است اما تردد بین شهری در استان بلامانع است.
فعالیت اصناف و مشاغل گروه های چهارگانه با رعایت پروتکل های بهداشتی آزاد است.
برگزاری مراسم عروسی، تشییع و خاکسپاری که با جمعیت بالا برگزار شود ممنوع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار