ز طریق موسسات کاریابی اهواز انجام می‌شود

جذب ۱۰ هزار نیروی جویای کار در طرح ۲۸ مخزن نفتی

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399 | 15:50 ب.ظ
جذب ۱۰ هزار نیروی جویای کار در طرح ۲۸ مخزن نفتی زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اجرای طرح ۲۸ مخزن نفتی در استان، از جذب ۱۰ هزار نیروی جویای کار در این طرح از طریق موسسات کاریابی خبر داد. ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست‌هایی با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تیم اجرایی طرح نگهداشت و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اجرای طرح ۲۸ مخزن نفتی در استان، از جذب ۱۰ هزار نیروی جویای کار در این طرح از طریق موسسات کاریابی خبر داد.

ارسلان غمگین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست‌هایی با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تیم اجرایی طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب در قالب طرح ۲۸ مخزن برگزار شد و در این راستا، جذب ۱۰ هزار نیروی کار مورد نیاز این بخش به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سپرده شده است و این اداره‌کل نیز این کار را به موسسات کاریابی واگذار می‌کند.

به گزارش خبرنگار نخبگان وی با بیان اینکه دولت بیش از ۱۵ سال پیش تصمیم‌ گرفت در راستای کاهش تصدی‌گری، بخشی از وظایف را به کانون‌های کاریابی واگذار کند، افزود: در حال حاضر شش موسسه کاریابی در اهواز فعال هستند که جذب بخشی از نیروهای طرح ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرستان اهواز و از طریق این موسسات کاریابی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ارجاع جذب نیروی شرکت‌ها به موسسات کاریابی یکی از حمایت‌های خوب از این مراکز است، گفت: اسامی شش موسسه کاریابی در اهواز و در سایت اداره کار ذکر شده است و طبق گفته مجری این طرح، به زودی مراحل جذب آغاز می‌شود.

غمگین با بیان اینکه موسسات کاریابی بر اساس بانک‌ اطلاعاتی از معرفی نیروی ناکارآمد جلوگیری می‌کنند، عنوان کرد: جلسه‌ای با کانون‌های کاریابی فعال در سطح اهواز برای بررسی مسائل و جزئیات مربوط به جذب نیروها تشکیل شده است. در جلسه‌ای که با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب داشتیم نیز مقرر شد که حتی جذب فرزندان کارکنان این شرکت، باید از طریق موسسه کاریابی انجام شود و حتی یک نفر جذب نیرو در طرح ۲۸ مخزن نداشته باشند تا در معرفی‌ها با عدالت انجام شود.

وی افزود: معرفی‌ها از مراکز دیگری به جز کاریابی‌ها، کارشناسانه نیست؛ جذب نیرو باید از طریق کاریابی‌ها انجام شود تا اثر آن در جامعه تولید، افزایش بهره‌وری طرح و جذب بیکارانی که نیاز آن مجموعه است، دیده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار